Artig fenomen dette!

Var ute en luftetur nettopp nå, og må si at i dag må ha vært sommerens underligste værdag. Altså jeg har sittet på balkongen og kost meg med kaffe, røyk og sol, så tar jeg jentene med meg for denne kveldsturen, da plutselig bare boooom, så ramler det over oss. Uten å ha fått med meg endringen så var himmelen med ett dekket av helt mørke skyer, en kraftig nedbør smalt ned i asfalten. For en støy liksom. Det kom så hardt at jeg tenkte vi måtte komme oss kjapt under noe, for hvis jentene hadde fått dette i øynene så hadde de blitt skadet. Dette var ikke bare regn, men store hagl. Nå er sommeren over, nå er det høst og snart vinter.

Det begynte å blitze og buldre også, lyn og torden. Alt på én gang, og det måtte jo komme akkurat midt i den lille lufteturen vår. Skjebnens ironi. Vi kom oss inn, jeg prøvde å ta bilder av dette fra balkongen, men det gikk bare ikke. Så gikk jeg til kjøkkenvinduet, og der var regnbuen. Naturen er fantastisk, og vi koser oss inne her nå, jentene og jeg. Hører det pisker og buldrer ute, lynet flasher og det er bare kult. En fersk og deilig kopp tassimo baileys kaffe og en røyk.

Dette er livet 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#vær #regn #hagl #torden #lyn #høst #regnbue #fjell #drammen #bunny #bunnytrash

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg