År 2020-2030

Jeg regner med de fleste av dere der ute skjønner metaforen som her fremstilles med tittelen på innlegget og bildet av hodeskallen, så jeg trenger vel ikke skrive så mye mer. Venter på at snuppen min skal komme hjem, gleder meg, vi skal spise sushimiddag til kvelds. Med det avslutter jeg på bloggen her for i dag. Ta vare på hverandre der ute, hold hodet kaldt og hjertet varmt, over og ut – «sees» i morgen 😘

De av dere som liker bloggen og har lyst å følge den kan gjøre det med å joine gruppene mine på MeWeLink!! eller på FacebookLink!!  Setter veldig pris på at dere leser, kommenterer, liker og deler!! Natta

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg