Andakt og ord for dagen.


Hva burde jeg skrive om i bloggen?

Burde jeg skrive om sminke og fillers? Legge ut bilder av barn? Bruke barn for klikk og likes? Matoppskrifter? Tovede tøfler og snømus av filt og garn? Burde jeg skrive om andre bloggere, hvor «kjedelige» jeg synes de er?

Burde jeg skryte av hverdagen min og hva jeg har av muligheter som ikke andre har? Burde jeg stakkarsliggjøre meg selv for sympati? Spille inn video hvor jeg gråter? Burde jeg være politisk korrekt og alltid være enig med det politisk korrekte?

Burde jeg følge strømmen?

Burde jeg gjemme meg selv og være en annen?

Ja til mindre kjøtt og mer veganer, bort med oljeindustri og arbeidsplasser, ja til diktatur og lockdowns, turbaner og hijab, turbiner og havvind?

Eller burde jeg faktisk bare være meg selv og skrive om det som engasjerer meg «in the moment» og «all the time», det jeg føler, mener og tenker om akkurat hva det måtte være der og da, eller her og nå?

Jeg er åpen for forslag.

Det er slik at det passer meg veldig godt å skrive om ting, så kan de som ønsker det bare velge å misforstå. Vri på ord og tilskrive meg hensikter og meninger jeg ikke har.

Det er godt å skrive ord, være tilstede med en passe avstand.

l min verden er ikke slik at den som skriker høyest har mest rett, tvert i mot, når folk skriker har de kun behov for å ha rett, når de egentlig ikke har det. Skrik i vei på passe avstand, høreapparatet mitt er uansett ikke slått på for den slags, jeg skriver, så slipper jeg høre på blatant latterlig fordømmelse. Det blir ‘win win’, så kan dere mene hva dere måtte ønske!

Det å ønske noe er ingen realitet, ingen virkelighet, ingen sannhet – bare støy 😜


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg