Alternativ livsstil: drapstrussel!


Hellige kaninmåne, der tikket det inn i innboksen min at noen har postet noe som kan tolkes som en drapstrussel mot meg på blogg. Et eller annet om at medlemmer i partiet Demokratene ikke liker folk som er homofile eller ikke er heterofile eller noe sånt, han sier dem er nynazister (?) så vedkommende blogger skriver at de kommer til å ta meg. Hvem er de, er han en av dem? Vedkommede sitter ihvertfall å fantaserer om at noen skal utføre drap på meg. Virkelig psyk tanke og ting å skrive, mener nå jeg ihvertfall. Enda en ny ubehagelighet på bloggplattformen. Ble nesten helt satt ut jeg over idiotien. Creepy. Og så står det visstnok noe i innlegget om at jeg hater muslimer. Hvor tar denne skapningen det fra? Jeg hater da ikke mennesker. Noe sånt har jeg aldri sagt eller skrevet. Kan ikke hate noen som ikke har gjort noe. Jeg tenker at en er ganske så hatefull når en skriver noe slikt, og jeg skjønner jo behovet for å være anonym. Så absolutt skjønner jeg det.

I dag startet jeg bloggingen min med et innlegg med meg og min veldig gode tyrkiske venninne, hun er muslim, hun må jo betegne seg det for å ikke bli slått ihjel av islams følgere. Hun ble tvangsgiftet bort som barn, slått med knyttnever og belter av sin far, voldtatt av sin mann, fikk barn før hun var blitt tenåring, tre stykker av dem. Hun ble svidd med sigaretter på puppene og satt fyr på. Tvunget til å bære niqab og hijab. Hardt å være kvinne i islam må sies. Slike islamistiske handlinger hater jeg, handlingene.

Jeg vil alltid kritisere islam, så kan de som støtter kvinnemishandling, voldtekter av barn og så videre kalle meg idiot, hater og whatever og skrive slike hatefulle innlegg på blogg. Innlegg om at jeg kommer til å bli drept. Drapstrussel eller whatever. Når jeg går i min grav så vet jeg at jeg har stått på for alle disse menneskene, kvinner som barn, og i det hele tatt. Jeg vet jeg er på den rette siden, så kan bare de virkelige islamistiske haterne sitte bak tastaturene og prøve rettferdiggjøre sin egen ondskap. Denslags funker ikke på meg. Blodrøde voldsvenstre suck my balls!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#drapstrussel #bunny #bunnytrash

4 kommentarer
    1. Det vil alltid være noen haters, spesielt under dette vi har valgt å gjøre. Å være offentlige ! Bare ikke la det få innpå deg ❤️ det er ofte misunnelse , misoppfattet ,og til og med syk i hodet noen. Jeg liker alt du skriver , du er skikkelig flink til å inn temaer og flink til å skrive innholdsrikt.
      Må ikke ta deg nær av det hvertfall, jeg hadde mye haters når jeg blogga sist gang når jeg ble rusfri , av selveste miljøet. Over se dem. Det er det beste. Er ikke gøy uten en reaksjon. 🥰
      Og ingenting betyr noe, uten en reaksjon. Reaksjon setter en betydning på alt. Så ikke gi dem det ! 💯❤️ Klem❤️

      1. Det gjør meg ingenting å gi dem en reaksjon, jeg endrer meg ikke uansett. Jeg kommer aldri til å støtte ukulturer og ideologier som næres på barnemishandling og kvinneundertrykkelse og så videre. Det jeg her ble forbauset over nå er at vedkommende har ikke skrevet sin hatkommentarer i min blogg, vedkommende er blogger selv og har viet et helt innlegg om sitt hat til meg. Jeg tror faktisk det er grunnlag for at den bloggen blir fjernet.

    2. Det er trist at folk ikkje kan ha såpass respekt for andre, enn at dei må bruke trugsmål i forsøk på å teie meiningsmotstanderar ihjel. Dette er jo typisk nazistiske voldsvenstre som driv med, og så snakkar dei store ord om toleranse, ytringsfridom, og demokrati.
      Lat oss vona det slår tilbake på vedkomande, og den bloggen verte stengt.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg