«Alt kler den smukke»


Hei folkens og veldig hyggelig at dere bruker av deres tid til å stikke noen minutter innom bloggen min her og oppdaterer dere i Bunny-Trash universet. Jeg har sovet utrolig dårlig i natt, helt elendig faktisk. Aner ikke om det er stigning i antall pustestopp, lengre pustestopp, eller om det er uroligheter pga omstendighetene.

Kanskje en kombinasjon..

Som noen av dere har fått med dere så døde nylig en venninne av meg som følge av 11 måneders kamp mot brystkreft. I 2020 og 2021 så vi ikke mye til hverandre, første halvdel av perioden var jo folk skremt sanseløse av politikere og media om dette koronadritet. Så ble hun diagnosert med kreft i november i fjor. Så det er spesielt, iallfall for meg, at siste gang jeg fikk se Åse-Lillian så satt hun der og smilte som hun alltid gjorde når hun fikk øye på meg, uten hår på hodet, bare noen tuster som var begynt å komme tilbake, og mine siste ord til henne ble «alt kler den smukke».

Nå får vi ikke se henne mer, tror jeg, men vet jo ikke. Har sett ikke-levende, ikke-fysiske før jeg, men ikke noen jeg kjenner. Energi dør ikke, energi forandrer form. Det er vitenskap. Åse-Lillian lever videre i våre hjerter.

Det er grytidlig enda, og minnestunden begynner klokken 14:00. Kjennes ut som om jeg har en påbegynnende hodepine, men den skal jeg knekke raskt, jeg orker ikke noen hodepine i dag.

Edit: To timer etter jeg skrev innlegget innså jeg at jeg glemte å poste det, jaja..

Støtt Kreftforeningen!

Takk ❤️


Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#kreft #cancer #fuckcancer #minnestund #venninne #begravelse #strømsø #drammen #bunnytrash

10 kommentarer

Siste innlegg