Alle har én!

Det er vel intet nytt for de fleste av dere at gjennom stort sett hele mitt liv har Madonna vært mitt store idol med sine mange talenter og egenskaper. Hennes enorme påvirkning og alt humanitære arbeidet hun har gjort. Så mange liv hun har reddet og gjort bedre. Dermed er det vel heller ikke overraskende at her i bloggen må det jo bare dukke opp litt Madonna innimellom. Det er ganske enkelt ikke til å komme unna, nemlig.

Jeg har mang en gang hørt personer si «jeg liker ikke Madonna, jeg liker ikke musikken». Så plutselig kan jeg sitte på en barkrakk, gå i en handlegate eller sitte i en bil og plutselig spilles Madonna, og jeg kan se at samme vedkommende som har uttalt at h*n ikke liker musikken hennes faktisk digger, synger med eller gir klare tegn på at den låta som spilles faktisk er bra.

Jeg er veldig sikker på at de aller aller fleste har en Madonna-sang de har tatt til seg, som de liker, som gir nostalgiske minner eller noe av positiv retning. Min onkel hvis hele musikksamling besto av rock, mest hardrock, eller kun slik musikk, med et unntak, «Papa don’t preach». Min mor hører mest på danseband, gammel country, pop og rock, men ber ofte om at jeg må spille «La isla bonita» når jeg styrer musikken.

Selv er Madonnas ballader mitt hjerte nærmest, låter som «Ghosttown», «Live to tell», «Crazy for you», «Take a Bow» og «Frozen». Men jeg liker jo alt da, og «Like a prayer», «Ray of light», «Beautiful Stranger», «Music» og «God Control» er jo geniale låter.

Altså i løpet av Madonnas 40 år meget suksessfulle karriere som sanger og låtskriver så er det virkelig en del å velge mellom, at man ikke skulle like én sang gjennom fire tiår skal godt gjøres.

Så mitt spørsmål til deg kjære leser, hvilken Madonna-låt er din favoritt? 😜

Min er «Live to tell».

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#madonna #musikk #bunnytrash

12 kommentarer

Siste innlegg