Allah, vaksiner og tiltak.

Her jeg bor, denne bydelen har en egen temagruppe på Facebook for oss som bor her. Her nylig var det en som bor borti her, en jeg karakteriserer som en «merkelig skrue» skrev nylig et innlegg i gruppa som lød slik at «uvaksinerte folk er grusomme mennesker og burde bli tvangsvaksinerte». Det skapte reaksjoner.

Denne bydelen består av et flertall av innvandrere og personer ned innvandrerbakgrunn, og nesten samtlige følger islam, og det var de i all hovedsak som raste mot denne personen som skrev denne statusen. Vedkommende fikk så mye refs og motgang at det endte med at han slettet innlegget sitt.

Som beboer i dette området var jeg nylig ute i området her og kom da i snakk med tre muslimer. Om jeg forstod dette riktig, det tror ganske sikkert, men dere må gjerne korrigere meg hvis jeg tar feil!

«Ordinære» muslimer er generelt vaksineskeptikere og det har de faktisk god grunn til å være iht at de er oppvokst under denne indoktrinerende ideologien, islam. For i islam lærer de faktisk at Allah har bestemt dødsdatoen for hvert eneste menneske, og Allah ombestemmer seg ikke. Når den datoen kommer dør vedkommende uansett, enten vedkommende er vaksinert eller ikke.

Altså det har ingen hensikt for dem å forsøke utsette dødadatoen ved å vaksinere seg. Tvert imot så er det heller utbredt at de oppfatter det som en form for mistillit til Allah å vaksineres. Mistillit til Allah kan straffes med døden i islam.

Det må sies at noen muslimer har et mer avslappet forhold til dette. Jeg kjenner noen som har vaksinert seg, eller de sier de har vaksinert seg. Jeg var jo ikke tilstede da det skjedde. Men uansett, jeg har blitt fortalt at muslimer tror ikke det har noen praktisk betydning å vaksineres.

Dette er jo for meg ganske interessant egentlig, da vi lever i en tid hvor alle som uttrykker skepsis til restriksjoner, tiltak og vaksinering blir omtalt som konspirasjonsteoretikere. Samtidig har vi en stadig voksende ideologi her til lands, islam, som man ikke kan kritisere eller, si imot, eller være negative til.

I dagens Norge skal man verne om islam og legger det under «religionsfrihet». Enhver som kritiserer islam og dens doktrine blir omtalt som rasist. Ironien er jo at de «vanlige nordmenn» som har søkt opp informasjon om vaksiner og alt rundt virus, C19 og vaksineprogrammet blir hengt ut som monstere og konspirasjonsteoretikere, mens de som følger islam, den største konspirasjonsteorien av alle, de er «beskyttet».

Kansje jeg burde konvertere og begynne dyrke Muhammed og Allah?! 😜😂

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#islam #muhammed #allah #restriksjoner #tiltak #vaksinering #muslimer #covid #korona #pandemi #konspirasjonsteori #bunnytrash

6 kommentarer
    1. 🤣🤣🤣 Ja, då lurer eg på kva konspiratørane på venstresida ville sagt. Dei kunne jo ikkje kalla deg for konspirasjonsteoretikar lengre, når du var av dei verneverdige 🤣.
      Der er mykje dobbeltmoral ute og går 😥.
      Trur du bør vera den du er. Du gjer deg best då 😊.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg