Å SÅÅÅ sinna da!!!


Jeg må le 😂 Jeg bare elsker når folk tror at jeg skal ta til meg trolling og hat. Da blir de bare SÅ sinna. Spyr ut av seg den ene meldingen etter den andre, er det så bittert å ikke få svar? Null respons?! Bare til opplysning, det er sjelden jeg gidder å svare på lavmål og aggressivitet. Bare når jeg vil hisse opp enda mer for underholdningsverdi. Så vet dere dét. Altså, hva tror dere ligger i Bunny Trash? 😜

Det vil alltid være en trasher i meg, derfor sensurerer jeg heller ikke navn. I min verden er ikke dette å henge ut noen, dette er å henge ut seg selv, fortsett med det, jeg elsker å le 😂

Blir du sinna og gal av å lese min blogg, ganske enkelt, la være og klikk deg inn, jeg skjønner ikke greia, så bare dropp å sende meg meldinger, eller ikke 😜😂😂


Ha en kjempefin lørdag alle sammen, det skal jeg 😜😘


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#killerbunny #bunnytrash

Love your enemies. It makes them so damned mad!

4 kommentarer
    1. Tenkte jeg skulle skrive noen ord før jeg tar rødvinsbrillene på;) Du er flink å skrive, mener absolutt dine tanker og meninger burde få ett større publikum. Anbefaler deg å sende kommentarene til Reset. Der vil du få massiv støtte fra kommentarfeltet, spesielt dette om vaksine, korona, muslimer og politikerforakt, spesielt AP og vinglestøre.

      Tenker det er ok å korrigere innlegget ditt “Nå skal de ta barna”. (bra overskrift på Reset) . Det er ikke i nærheten av vaksinetvang i dette landet. Tvangslovutvalget som du nevner har til høring en lov som gjelder personer som ikke kan ta vare på seg selv. Mennesker som bor på institusjoner med demens eller sterkt psykisk utviklingshemmet. En lov til det beste for de selv, medpasienter og ansatte.

      Ett annet innlegg “Om årets stortingsvalg og politisk korrekthet!” skriver du igjen i typisk Reset stil. Lan Marie Berg har ikke ødslet bort milliarder.. hun har sikret en livsviktig framtidig vannforsyning for Oslo. Enstemmig vedtatt i Oslo bystyre. Overskridelsene har kommet uansett hvem som styrte. Men så klart Frp måtte slenge inn en mistillit på 14 dager for sen informasjon.

      I samme bloggpost skriver du at AP har en partileder, som tidligere har vært i regjering og da statsråd, han måtte gå av for korrupsjon.. Det vet du ikke er sant. Det var et par saker i 2017, en sak om noen andeler i et eiendomsprosjekt som VG slo stort opp.. som ikke var en sak. Samme år var det etter nachspiel hos ungdomspartiet i Frp, de bestemte seg for å anmelde Støre for korrupsjon på grunn av samarbeidet med LO. Anmeldelsen ble aldri tatt seriøst av påtalemyndigheten.

      Du skal ha kred for linken du hadde i blogginnlegget “De har jo tross alt samtykke” link til avdelingsdirektør i Kirkens Bymisjon, Kjell Erik Øie. Der du ord for ord gjentok hans kronikk i Dagsavisen om kritikk av konverteringsloven, eller homoterapi.
      God helg 😉

      1. Vet ikke om jeg skal takke.. men here it goes, vaksinetvang eller ei, der får vi bare være uenig, for den systematiske skremselspropagandaen, den frykte frykten som utrolig mange er blitt påført og blir terrorisert med, alle taktikkene for å få folk til å vaksinere seg, stigmatiseringen og folk som håper at de som ikke vaksinerer seg for covid og dør er det mange som ikke takler. Dette er tvang i den verden jeg og veldig mange lever. Høringen er mer omfattende enn det du beskriver og det tror jeg du vet, du virker belest og opplyst. Nå ramser du opp en del navn. Lan har gjort MYE faenskap, og hun tar det ikke til seg. Hun bare ler. Jeg har ikke skrevet at AP har en partileder, som tidligere har vært i regjering og da statsråd, og måtte gå av for korrupsjon.. Her ble det for dumt at du skal «irettesette» meg og skrive at ‘det vet du ikke er sant’. Alle vet hvem som har navnet ‘den korrupte statsråd’ som gikk av, når det gjelder Støre så vil jeg påstå at han er enda verre selv om han ikke er tatt for korrupsjon. Homoterapi er ondskap, håper vi kan enes om det, og fortsatt god søndag til deg 🌹

      1. Ja, han derre hadde morsomme greier for seg, holdt på å dævve sjøl. Aldri har jeg sett denne figuren før, ikke skrevet med, kommentert, ingenting 😂😂😂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg