Å måtte avlyse Valentines Day.. au au!


Det er jo så utrolig heldig at denne helga som har vært, feiringen av vår, snuppen min og meg sitt jubileum gikk så utrolig bra med et lite minicruise ut på havet. Fra begynnelse til slutt var det en kjempefin tur, feiring og markering. Så når snuppen min ble syk og nå har vært hjemme fra jobb etter helga, så føles det ikke så veldig tungt at Valentines Day ikke blir som planlagt.

Siste årene har jo pandemi og virus lagt litt kjepper i hjulene for markeringer og feiringer, og det gjelder jo Valentines Day også. Vi bruker å dra ut på restaurant sammen, og kino etterpå. På grunn av denne såkalte pandemien ble det med restaurant i forfjor, kinoen var stengt, men i fjor ble det både restaurant og kino, indisk mat og den siste «Scream» filmen. I år har jeg ikke bestilt kinobilletter eller reservert bord på restaurant. Her har man jo måttet se an dette viruset snuppen min har i kroppen. Om det er covid eller influensa, whatever.. same shit, han er jo vaksinert i hue og rævva, og vi ser jo hvordan disse vaksinene fungerer, eller ikke fungerer. Folk smitter, blir smitta og syke. Så her må man jo se an hvor syk, hvor lenge det sitter og whatever. Om vi kan gjøre noe i det hele tatt i dag, eller bare avlyse hele dagen. Snuppen min er ihvertfall bedre i dag enn i går, og det er jeg bare så utrolig psyyyyykt glad for!

Det er tirsdag i dag, en helt vanlig dag, men i tillegg er det som nevnt Valentines Day, den store kjærlighetsdagen. Dagen er jo ikke er så mye mer spesiell enn andre dager resten av året. Men det er én ting merkedager gjør, da utenom å bringe inn mer penger i kassa til butikkene, høhø.. det slike merkedager gjør er å få folk til å stoppe opp litt.

Folk kjenner litt mer etter, kjenner på gleden, lykken, kjærligheten og livet. Man blir på en måte bevisstgjort, tvinges til å tenke og føle litt på hva menneskene en har i livet gir en, og akkurat dét synes jeg personlig er veldig bra. Det er godt å bli påminnet innimellom hva som gjør en person viktig for deg, og hvorfor du vil ha akkurat den personen i livet ditt.

Det trenger ikke å være en kjæreste eller ektefelle. Det kan være en god venn, forelder, barn, søsken. Alle du bryr deg om, fortjener å vite at noen er glad i dem. Livet består mest av hverdager, nyt dem alle sammen, så godt dere kan oppi all galskapen verden har å by på. Vær snill, sett ord på hva du tenker og føler, og gi litt ekstra tid til de du bryr deg om og er takknemlig for å ha i livet ditt.

Ja til livet og kjærligheten, ha en fantastisk fin og kos kveld alle sammen 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#valentinesday #allehjertersdag #kjærlighetensdag #livet #kjærlighet #bunny #bunnytrash

2 kommentarer
    1. Hei igjen 😊🌹🇳🇴👍
      Det blei ikke helt som forventet her heller.Eg endte opp som barnevakt til i morgen så foreldrene kunne gå ut på en romantisk middag.Eg sa med glede ja til det,eg elsker å være sammen med mitt barnebarn og ingenting er bedre enn koselige morgenstunder med han før eg følger han i barnehagen ❤️
      Men,eg har fått blomster og hjertesjokolade fra min kjære gjennom over 30 år ❤️🌹
      Hilsen synskepeggy.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg