Å kødde med politiet!!

Det var en dude fra Drammen som ble stoppet av politiet, og en politibetjent kom bort til bilen hans og signaliserte at han måtte sveive ned vinduet. Morten som han het, sveivet ned vinduet og spurte: «Er det noe galt?»

Politimannen svarte at Morten hadde kjørt for fort og spurte derfor etter førerkortet hans. «Førerkortet har jeg dessverre ikke», svarte Morten, «jeg mistet det i forbindelse med promillekjøring».

Politimannen ble litt satt ut og ba da Morten om å vise frem vognkortet sitt. «Jeg stjal denne bilen, så det kan jeg dessverre ikke gi deg», svarte Morten. «Stjal den?», gjentok politimannen med sjokkert stemme. «Ja, og sjåføren ligger i bagasjerommet sammen med pistolen jeg brukte for å skyte ham», sa Morten. «Hva i helv.. har du et lik i bagasjerommet?» stotret politimannen frem. «Ja, det er bare å se hvis du vil» svarte Morten helt rolig og kald.

Det ble jo da slik at politimannen trakk seg litt tilbake og tilkalte forsterkninger gjennom radioen. Det gikk bare 6 minutter så var Mortens bil omringet av fem politibiler hvorav politisjefen selv var inkludert og kom sakte bort til Morten som enda satt helt rolig og chillet i bilen, han ble så bedt av politisjefen om å komme ut av bilen.

«Selvfølgelig, men hva er galt?» spurte Morten da han steg ut av bilen. «Kan jeg få se førerkortet ditt?», sa politisjefen. «Ja, klart det», svarte Morten og rakte fram førerkortet sitt. «Har du vognkort for denne bilen?», spurte politisjefen. «Ikke noe problem» svarte Morten og fant fram vognkortet. «Jeg vil gjerne også se i bagasjerommet ditt», sa politisjefen.

Bagasjerommet var tomt – ingen lik eller pistoler.

«Men nå skjønner jeg ingenting. Min kollega rapporterte inn at du hverken hadde vognkort eller førerkort, og at du sa det lå et lik og et mordvåpen i bagasjerommet»

«Næmmen fader ass» brøt Morten fra seg, «han påsto vel at jeg kjørte for fort også?».

👨🏿‍✈️🚔🚔🚔🚔🚔👮🏼‍♀️

Det er helt klart noen som liker å kødde med politiet, hvis du vil ha et tips om hvordan få politiet til å stille opp når dem trengs, så kan du bare klikke HER!!

Følg gjerne bloggen i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#politi #humor #drammen #norge #bunny #bunnytrash

4 kommentarer

Siste innlegg