50 spørsmål og svar om meg.


1. Hva er ditt fulle navn?

Roger Endré Pettersen.

2. Hvor gammel er du?

Ikke gammel, fremdeles ung.

3. Hvor høy er du?

1.72 og jeg trives her nede.

4. Hvor bor du?

Jeg bor på Fjell i Drammen.

5. Hvor er du fra?

Jeg er født i Harstad!

6. Har du søsken?

Tja, en eldre søster som jeg vet om..

7. Hvilken side av sengen sover du på?

Jeg sover ikke på siden av sengen, bare på den.

8. Har du noen piercinger?

Ja, hist og her. Og der ja!

9. Hva er det siste du kjøpte?

Pizza og Cola på Porto 13 i Bergen.

10. Hva er det siste du drakk?

Coca-Cola (ferie).

11. Hva er det siste du spiste?

Pizza Diavola

12. Når trente du sist?

Vel, jeg gikk opp til Fløien her i Bergen i går. Jeg tenker dét teller som trening. Da spesielt tenker jeg på trappene i starten av turen.

13. Vil du ha barn?

Nope, det er egoistisk å få barn i dag, mener jeg.

14. Har du noen tatoveringer?

Ganske mange.

15. Bor foreldrene dine sammen?

Nope!

16. Hvilken farge har du på øynene?

Grønne.

17. Foretrekker du lørdager eller søndager?

Lørdager!

18. Hvilken sang hørte du på sist?

Padam Padam – Kylie Minogue.

19. Hvilken farge har du på tannbørsten din?

Lilla og blank.

20. Hva spiser du helst til dessert?

Banana split!!

21. Hva er din favorittfarge?

Lilla

22. Hva er din favorittsang akkurat nå?

Island – Miley Cyrus.

23. Hva er din favorittfilm akkurat nå?

Det har vel vært «Natural Born Killers» helt fra den kom ut i 1994 faktisk.

24. Hvem snakket du med sist?

Snuppen min, han som sitter ved min side her nå.

25. Hvem ringte du til sist?

Snuppen min, sist torsdag.

26. Hva står det på den siste meldingen du sendte?

Sms eller messenger eller…?

27. Hva er dine topp tre favorittserier?

«Game of Thrones» gjorde jo inntrykk. «Sons of Anarchy» er råbra. Mange bra serier, så jeg velger å svare «Weeds» denne gangen.

28. Hvem er ditt frikort?

Jeg trenger ikke frikort, jeg kan ligge med hvem jeg måtte ønske om muligheten byr seg. Hvem jeg hadde ønsket det skulle være er en annen sak. Beau Butler hadde jeg tatt!

29. Hvor skal du reise neste gang?

Usikker, det blir vel mest sannsynlig en tur til Tønsberg eller Strømstad/Svinesund i Sverige. Eller muligens Oslo for å se årets Pride-parade hvis ikke noen gærne islamterrorister setter en stopper for den i år også.

30. Hvordan bil har du?

Er det en selvfølge å ha bil?

31. Hvem klemte du sist?

Snuppen min.

32. Hvem kranglet du med sist?

Aner ikke, krangler ikke.

33. Liker du best frokost eller middag?

Hva serveres?

34. Drikker du aller helst vin eller øl?

Det må bli øl av alternativene her, men jeg drikker helst gode drinker når det kommer til alkohol.

35. Vil du helst bo i New York eller Los Angeles?

None of them!

36. Ler du av deg selv?

Det har skjedd.

37. Drar du helst på kino eller ser du helst en film hjemme?

Kino.

38. Hva er ditt favorittplagg?

Akkurat nå, en jakke jeg har kjøpt i Tyrkia og en t-skjorte jeg kjøpte i Nederland nylig med en selvlysende pug på.

39. Hvilke idretter har du drevet med?

Drevet og drevet med… jeg var kortvarig innom fotball, handball og jazzballett.

40. Ville du helst blitt popstjerne eller skuespiller?

Skuespiller. Ingen vil høre meg synge.

41. Foretrekker du sko, sokker eller barføtt?

Sko ute, sokker inne og barfot i dusjen. Jeg elsker kule sko da, må sies.

42. Liker du kaffe?

Ikke vanlig kaffe, men kaffe Mocha, kaffebaileys og denslags…

43. Hvilke språk snakker du?

Jeg snakker kun engelsk flytende i tillegg til norsk, men hadde tysk på ungdomsskolen og videregående. Gått grunnkurs spansk, vært sammen med en nederlender og en tyrker. Har en omgangskrets hvor det er mange forskjellige språk som brukes. Jeg kan banne på pakistansk urdu!

44. Foretrekker du havet eller bassenget? 

Havet, men da snakker vi greske øyer, Tyrkia eller Afrika liksom.. jeg skal ha betalt for å hoppe i havet her til lands!

45. Hvilken ringetone har du på mobilen din nå?

Den standard ringelyden for Iphone mener jeg.

46. Hva er ditt drømmereisemål?

Australia hvor det er mest mulig dyr.

47. Er du mest introvert eller ekstrovert?

Introvert ekstrovert. Snuppen min er motsatt, så vi balanserer hverandre i sosiale settinger.

48. Sover du helst alene eller sammen med noen?

Det kommer HELT an på hvem!

49. Trives du i jobben din?

Ingen jobb nå, er dessverre uføre.

50. Hvis du kunne endret fornavn, hva ville det vært?

Vet ikke, bare kall meg Bunny 🐰 Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#bunnytrash #bunny

6 kommentarer
    1. Morsom oppdatering. kunne være enig i noe, spesielt banana split 😊 Jeg var oppe i høyden med deg en stund, men krymper. Tur på Fløyen er trim og så vakkert der oppe. smakte du soft isen?? nydelig.
      Føler meg overhode ikke egoist for at jeg har fått barn og føler meg uendelig takknemlig for at de og får barn. Vi må bare passe godt på dem! skal ikke ta hele listen, bare følte for å nevne dette 😊Nyt Bergen!

      1. Yupp, jeg smakte softisen, den var nydelig. Om jeg mener at det er egoistisk i dag å få barn betyr ikke at andre trenger å gjøre det samme. Men det er ikke til å legge under en stol at stadig flere barnefamilier havner under fattigdomsgrensen, kriminaliteten øker og folk stemmer frem politikk som forverrer. Islamiseringen av Norge vil i bunn og grunn ramme hardt på den kommende generasjon. Så jeg vet nå ikke om folk flest skjønner hva det vil di å passe på og verne om sine barn. Heldigvis ikke min barn og min samvittighet. Godt du ikke tok hele listen, det kunne blitt mye å svare på 😜

        1. Heldigvis gjør vi forskjellige valg. Hadde blitt kjedlig uten. Livet er beintøft, valgene er mange og utfordringer enda fler. Jeg velger å se litt mer positivt på det. Det betyr ikke at jeg ikke ser utfordringene både mine barn og barnebarn står overfor. Jeg er himla glad jeg ikke har små barn nå…Verden er stor, stygg og skummel, men fy søren hvor god den er og😊Jeg er en irriterende god mor og verdens beste bestemor. iallfall i entusiasme (irriterende)
          Men 50 spørsmål 😂😂

    2. 50 spørsmål. Det var ikke lite heller!😨
      Fikk vite litt nytt om deg som jeg ikke visste fra før.👌🏻
      Frikort-spørsmålet skjønte jeg ikke før jeg leste svaret.😅
      Ha en herlig sommerkveld!🤩☀️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg