5 viktige spørsmål!

Spørsmål 1: Er du samfunnsengasjert og eventuelt på hvilken måte?

Svar: Ja, jeg har vært og er medlem av aktivist for flere organisasjoner, som feks Amnesty, LLH og NOAH. Jeg skriver om samfunnsaktuelle tema som innvandringens konsekvenser, baksiden ved ideologier som islam. Jeg er ofte innom helserelaterte spørsmål rundt covid og overgrep, rusmisbruk  psykisk helse, kreftsaken, legning og seksualitet mm. Føler jeg er mer engasjert enn de fleste rundt meg og på blogg. På mine siste dager vet jeg at jeg har stått på for et bedre samfunn og bedre livskvalitet for mine medmennesker. En må være engasjert, en bry seg!

Spørsmål 2: Hvis du kunne endre én bestemt ting i verden, hva ville det være?

Svar: Maktfordelingen. Mer makt til folket. Jeg ser at folk stoler blindt på politikere, såkalte folkevalgte og myndigheter og disse innser ikke at dette er mennesker som hungrer etter makt og som oftest har en agenda. Hva som får noen til å tro at svik, bedrag og korrupsjon ikke finnes på høyt nivå når vi ellers har det overalt rundt oss, dét er for meg en gåte. Jeg vil ha et fullstendig demokrati der eget land og befolknings ivaretakelse, våre verdier skal stå høyest og vernes om.

Spørsmål 3: Hva kan du ikke klare deg uten?

Svar: Mat, drikke, musikk og kjærlighet. Mat og drikke er jo behov en ikke kan komme uten, og heldigvis elsker jeg begge deler. Elsker nye smaker og det å prøve ut nytt. Når det gjelder musikk så ville jeg blitt så depressiv uten at jeg ville ikke ansett det som noe liv, samme gjelder kjærlighet. Jeg ser så mye hat, at hvis det ikke finnes kjærlighet mellom alt, da har ikke livet noen årsak. Da er det intet som gir mening.

Spørsmål 4: Hva var de dårligste fagene dine på skolen?

Svar: Da spørs det hvilken skole, grunnskole eller videregående? Jeg har også gått på spesialpedagogisk skole, privat skole og Folkeuniversitetet.. men i grunnskolen orket jeg rett og slett ikke matte og naturfag, og det gjorde jo den gang disse til mine dårligste fag. Gadd ikke bruke min tid på det, synes ikke noe om det enda i dag, men jeg skjønner det jeg trenger og hvis jeg går inn for å skjønne.

Spørsmål 5: Hvilke fag var dine sterkeste i skolen?

Svar: Da tar jeg stilling til dette også utfra grunnskolen, og den gang var det engelsk og religion hvor jeg stilte sterkt. Jeg gikk ut av grunnskolen med toppkarakteren i engelsk og muntlig eksamen, og den trenden fortsatte i videregående engelsk.

Den som leser kan kopiere disse spørsmålene og fylle inn sine egne svar og legge ut på sosiale media eller blogg. Takk for titten og riktig fin ettermiddag 🥰

Følg gjerne bloggen i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#samfunn #spørsmål #bunny #bunnytrash

8 kommentarer

Siste innlegg