20 Bunny-tramp!!

1. Hva var det siste du skriblet ned på et papir? 

Usikker, bruker sjelden papir. Skulle gjerne sagt at det var navnet og adresse til «Aud-Marit» som vant konkurranse her på bloggen min, hun venter sikkert på premien, er gått en stund nå. Men jeg skal få sendt den på mandag. Men for å svare på spørsmålet, så var det nok enten en handleliste med matvarer, eller så var det målene/utregning mellom avstander da jeg hold på i garderoben med stang-krok prosjektet. De som har fulgt med vet hva jeg snakker om.

2. Hva har du alltid i vesken? 

Når jeg har veske.. røyk, lighter, mobil, happy pods, pass..

3. Hva bestiller du på kafé? 

Kafé er sjelden. Mochakaffe blir mitt svar.

4. Hvilke nettsider besøker du daglig? 

bunny.blogg.no

5. Hvilken farge er det på tannbørsten din?

ROSA!!

6. Kan du bytte olje på bilen?

Hvem sa jeg har bil? Hvorfor tar de aller fleste det som den største selvfølge at alle har bil? Har dere sett en Bunny kjøre bil? Har dere lyst å se en Bunny kjøre bil? Nei, tenkte jeg det ikke!

7. Hva var det siste du kjøpte?

MARVIS Tannkrem (bilde under).

8. Har du noensinne vært i en ambulanse?  

Ja, da endte jeg opp på sykehuset med finger i rompa!

9. Banner du ofte?

Til å være fra ei øy i Troms nei. Over tid klappet jeg meg på munnen når jeg bannet. Jeg jobbet som pedmedarbeider i barnehage i Drammen, så for at ørene ikke skulle ramle av barna så måtte det tiltak til. Det fungerte.

10. Hvor mange søsken har du?

Jeg har en søster, på en måte.

11. Hvor mange steder har du bodd? 

Oi… Harstad, Ibestad, Tromsø, Oslo, Klokkarstua, Svelvik, Trondheim, Tromsø, Christiania og Drammen.

12. Er det viktig å feire bursdager?

Ja, vi lever bare én gang, snuppen min og jeg feirer bursdagene våre hvert år. Vi feirer livet!

13. Har du tatt vare på klesplagg fra da du var liten?

Nope, min barndom ble solgt på tvangsauksjon.

14. Når legger du deg om kvelden? 

Aldri, jeg svimer av, så våkner jeg og svimer av.

15. Potetgull eller smågodt? 

Sjokolade.

16. Den perfekte vertinnegaven er? 

For meg, til meg? Shots og orkidéer!

17. Et sitat du liker? 

It has been said that something as small as the flutter of a butterfly’s wing can ultimately cause a typhoon halfway around the world.

18. Er du forfengelig? 

Innimellom. Er ikke alle kaniner det? Må jo ta vare på pelsen. Må jo det!

19. Favorittfag på skolen?

Engelsk. Religion. Psykologi. Vinlære.

20. Nevn én ting som er irriterende med å blogge? 

Les DETTE og DETTE 👍🏾😜

Spørsmål stjålet fra «LeneElisabeth».

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#spørsmål #svar #bunny #bunnytrash

24 kommentarer
    1. Artig å lese, du er ikke så veldig lik meg…men venner er vi!
      Men du er deg sjøl og det vet man når jeg leser svarene dine…for det er slik du er….
      God kveld………..Nyt den til du svimer av…

      1. Det er kødd med blogg.no igjen.. ser du all reklamen/annonser? Det er drøyt mye, hater reklamer som ødelegger bloggen jeg! Kan ikke skjønne at ingenting irriterer deg med blogging, for her er det mye greier og så mye error at en skulle tro det er barn som sitter med ansvaret.. her er 11 og 12

        11. Hvor mange steder har du bodd?

        Oi… Harstad, Ibestad, Tromsø, Oslo, Klokkarstua, Svelvik, Trondheim, Tromsø, Christiania og Drammen.

        12. Er det viktig å feire bursdager?

        Ja, vi lever bare én gang, snuppen min og jeg feirer bursdagene våre hvert år. Vi feirer livet!

                1. Jeg har funnet ut at når innleggene mine ikke kommer på forsiden så går jeg inn på det igjen og putter på et ekstra utropstegn eller et punktum eller noe og oppdaterer så er det rett på forsiden🥳

    2. Se der ja, lærte litt om deg nå 🙂
      Jeg lurer litt på hvorfor det er så vanlig at folk nordfra er så grove i språket? Ja, ikke at jeg forventer at du skal fortelle meg det. Jeg bare lurer på det, sånn generelt. Jeg har selv vært gift med en finnmarking, så jeg har fått bakoversveis mer enn en gang av grove gloser. Tror aldri jeg vil bli vant til sånt 😉 Heldigvis ble språket mildere etter at ungene kom til verden 🙂

      1. Egentlig var jo hele Norge slik, du vet vikinger og alskens.. men sørøst har jo etterhvert blitt «forfinet», du ser langt mer selvhøytidelighet i denne delen av landet enn i nordnorge. Hvorfor heldigvis, er jo egentlig feil at norsk kultur skal vike. Vet du jeg var på jobbintervju i Asker barnehage for mellom 10 og 15 år siden. Jeg fikk jobben der og da. Men to tre dager før første arbeidsdag ble jeg oppringt av av barnehagestyreren som kunne meddele at de ikke kunne gi meg jobben likevel, begrunnet i at to av de andre ansatte hadde utenlandsk bakgrunn og det kunne bli vanskelig å forstå meg siden jeg er nordfra.

        1. Jeg synes vulgært språk er en uting. Jeg har selv bodd i Troms, jeg var riktignok liten da, og folkene der nord er flotte mennesker, men de hadde vært flottere hvis de ikke hadde brukt sånt et grovt språk. Jeg kaller ikke det kultur jeg. Hvis vi skulle holdt på den språklige “kulturen”, så hadde vi jo alle snakket gammelnorsk nå. Men dessverre blir faktisk språket mer og mer utvannet. De unge drar meg og mer engelsk inn i det norske språket. Så kanskje vi får trå til og overtale alle til å satse på gammelnorsk heller 😉
          Men den der rasismen du ble utsatt for der i den barnehagen, eller av ledelsen rettere sagt, den burde vært anmeldt! Det der opprører meg.

          1. Jeg elsker vulgær og grovt, litt sånn motsatt av deg, forfinet språk gir meg mark. For meg viser hvordan en snakker hvem en er, forfinet er tilgjort og grovt er rett fra levra 😜 her i Drammen er det ikke då mye engelsk språket ødelegges av, men kebabnorsk og ufullstendige setninger, hvilket jeg synes er enda verre jeg. Jeg jobbet i sykehusbarnehage da jeg søkte på den jobben i Asker. Sykehuset skulle selge barnehagene, jeg regnet derfor med å bli oppsagt, men kommunen som kjøpte barnehagen ville ha meg der, så alt ordnet seg. Og jeg ble forresten kalt for norsklæreren.

            1. Ja, kebabnorsk er ikke så vakkert. Så jeg er enig med deg i at det er verre. Her i distriktet er det oljenæring, og mye engelskspråklig.
              Så bra at alt ordner seg med jobben. Det pleier å gjøre det for snille gutter, eh….bunnyer 😉
              Norsklæreren var jo et bra kallenavn synes jeg. For norsk er jo tross alt ikke bare bokmål 🙂

              1. Det var det som var ironien med at jeg mista den jobben fordi jeg var nordlending. Det var jo en stigmatisering uten like, og ren uvitenhet. I nordnorge lærer man bokmål på lik linje som her. Ingen problem for meg å snakke bokmål, alle bøker jeg har lest hele mitt liv er bokmål, tv, radio, ukeblad, aviser..

      1. Haha.. lærte du at blogg.no er føkka og har fylt innlegget mitt med dustete reklame og at spørsmål/svar 11 og 12 har forsvunnet bak reklamen? Er litt irritert på aller disse errors for tiden 🤪😂😂 god helg til deg og dine også Vivian 🥰

    3. Vet du?
      Da blogg.no begynte med “reklame midt i…!” Sendte eg en mail og sa at SÅNN vil eg ikkje ha det! Eg troooor eg er den eneste bloggeren som skrive med midtstilt tekst og da reklamen plutselig la seg midt i et innlegg ble hele tekstbildet mitt ødelagt. Vel, de fjernet det fra min blogg siden eg klaget 😀

      Vibbedille

    4. God morgen 🙂

      Jeg bruker penn og papir hver dag tror jeg… hehehe handleliste og notater på en kalender jeg har liggende klar 🙂

      Lag deg en fin fin lørdag – her snør det bare mer og mer…

      1. Jeg noterer ned på papir når det er noe som man er fri for som man ikke handler til vanlig og hverdags, plumbo, vaniljesukker.. du skjønner. Ellers så vet jeg jo hva vi trenger, egg, melk, brød, skinke, ost, middag, toalettpapir.. trenger ikke bruke papir på det vel 😜 takk samme, i kveld skal vi kose oss, her snør det ikke 😜

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg