FlinkBisk (Zentio)

I tre år har jeg hatt et medlemskap hos FlinkBisk (Zentio) som hver måned sender meg en pakke med godbiter, leker og ting og tang til jentene våre. Innholdet er sunt, variert og til en pris som jeg synes er alright.

Man har god tid å betale fra pakken blir levert på døren, til betalingsfristen går ut. Skal man reise bort, eller har en dårlig måned økonomisk og trenger spare inn på småregninger, så kan man hoppe over pakker.

Både snuppen min, jentene våre og jeg har alltid vært veldig fornøyd med dette medlemskapet. Men nå sist fikk vi en pakke med samme leke som i fjor, Halloween-leke. Så oppdaget jeg at neste pakke vil inneholde julekalender, samme som i fjor, og neste deretter blir julestrømpe samme som i fjor. Akkurat det syntes jeg ikke noe om, for vi har jo disse tingene, og hvis vi får ny julekalender og julestrømpe hvert år, hva skal vi med det.

Jeg skrev så en email til FlinkBisk og forklarte at dette syntes jeg var litt dumt.

Jeg fikk raskt svar:

«Akkurat når det gjelder Halloweenpakke, adventspakke og julepakke, var disse stor suksess i fjor og vi har fått tidligere mange forespørsel om disse lekene pakkene inneholdt. Vi ønsker også å gi til alle våre nye kunder mulighet å motta disse flotte sesongbaserte lekene.

Nå har du som god gammel kunde vært uheldig og fått samme leke du har mottatt tidligere. Jeg sender deg en ny leke for kompensasjon helt uten kostnader så klart. Jeg vil også plukke dine pakker ut fra lager-sendingen i november og desember slik at jeg kan pakke disse separat og legge med noen andre leker enn akkurat adventskalender og julestrømpe».

Denne meldingen fikk jeg for to dager siden, og allerede i dag fikk jentene en ny leke som kompensasjon for at vi har fått halloween-leken to ganger. En super og rask service- og kundebehandling som jeg bare må skryte av.

Dette er ikke et annonse/reklame innlegg som jeg skal tjene penger på. Jeg reklamerer ikke for produkter i bloggen min, ei heller tjener jeg noe på klikk osv. Bloggen er helt ærlig, og dette innlegget er fordi FlinkBisk (Zentio) fortjener det!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#flinkbisk #zentio #hundeklubb #medlemskap #leverer #ella #ariel #ellamadonna #arielmadonna #hund #mops #godepriser #service #kundebehandling #fornøydkunde

Sjekk ut FlinkBisk her: Link!!

Ingen binding 😜

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg