Det er det indre som teller – takk mine venner ❤

Nå er markeringen av Verdensdagen for psykisk helse over for denne gang. Det har vært en utrolig fin dag. Utstillingen var vellykket, bilder ble solgte og tilbakemeldingene var at det var høyere standard på bildene i år, i forhold til i fjor.

Snuppen min kom og så på utstillingen og var med meg på bruløpet. Så da ble det medalje på oss begge. Så kom et vennepar innom senere, Kari Anne og Rune, tittet på utstillingen og hilste på.

Det synes jeg var det beste med dagen, at snuppen min fikk anledning til å komme å se på utstillingen og ta løpet sammen med meg, og at Kari Anne og Rune kom. Det betyr utrolig mye for meg å ha slike mennesker som dere i livet mitt.

Det ble boller, juice og kaffe. Underholdning og loddtrekning. Det ble to gevinster, gratisbilletter for to på valgfri handballkamp, og kokeboken «Fra boller til burritos».

Dagen ble avsluttet på Fontenehuset med bruløpssuppe, det vil si mexicansk tomatsuppe med pasta, chilli og kruttbønner. Det smakte!

Bildene dere ser i innlegget her er fra utstillingen, det ble stilt ut 44 bilder, fem av dem mine.

De tre mennene («Nakendans 1, 2 og 3). Og de to pingvinene (Chilli Willy & Gay Wally).

Tusen takk til alle som dukket opp og markerte dagen, en spesiell takk til gjengen fra Energihuset, og en ekstra spesiell takk til mine venner som dukket opp, og snuppen min. I løvv U guys ❤

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#verdensdagen #markering #værraus #verdensdagenforpsykiskhelse #utstilling #kunstutstilling #nakendans #chillywilly #gaywally #unionscene #maleri #maleriutstilling #psykiskehelsetjenester #energihuset #fontenehuset #dagsenter #dagsenterdrammen #drammen #drammenkommune #frisklivsentralen #frivillighetsentralen #bruløpet #distanseløp #virksomhetforpsykiskehelsetjenester #broløpet #virksomhetforkulturogfritid #mentalhelse #afterrun #venner #unionscene #grønland #drammen #drammen2018

6 kommentarer
    1. Flotte bilder, og ja, helt enig i at disse tre hørte sammen!! Nå er jeg ganske liberal så jeg ser ikke noe støtende med de. Men jeg kan gjette at det var nr tre det var snakk om. (??)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg