Nå går hjertepumpa!!

I går morges ble jeg kontaktet av en venninne som lurte på om jeg hadde lest HT, altså Harstad Tidende, lokalavisen i byen jeg vokste opp. Jeg skjønte med en gang hva det gjaldt, og fikk henne til å sende screenshots til meg slik at jeg fikk lese saken.

Jeg ble veldig satt ut av at denne Roksøy hadde satt dette på trykk da han hadde lovet meg å sende over saken til meg for gjennomlesning før dette. Men samtidig hadde jeg valgt å ikke uttale meg, så ingenting som var skrevet var om meg. Trodde jeg.

I dag har jeg blitt gjort oppmerksom på at HT har laget flere artikler om saken, blant annet en med overskriften: «41 åring blogger om traumene: håper det snart blir rettsak».

Der handler alt bare om meg!

Roksøy har kopiert direkte utsagn fra min blogg. Han faktisk dreit i å gå gjennom dette sammen med meg som han først lovet. Han sa ikke ifra engang om at de nå skulle pumpe Harstad full med denne saken. Nå eskalerer dette på en feil og grusom måte. Hvorfor kunne de ikke forberede oss involverte? Jeg blir fysisk og psykisk dårlig av dette! Typisk Harstad! Fuck deg Roksøy – drittsekk er du!

I dag stiller Ordfører Marianne Bremnes i HT og sier at «Ofrene skal gå hjelp». Hittil har ikke noen i Harstad kommet med noe som er til hjelp, ikke noe av det Marianne Bremnes tilbyr heller er av interesse.

Noe som er mer interessant er at bistandsadvokat Mona Ovesen sier at det er en ekstra påkjenning for ofrene når etterforskningen i overgrepssaken har tatt over to år. For det er helt sant, jeg har hatt dager jeg ikke har hatt lyst å leve fordi jeg har følt meg så knust. Frykten for at politiet i Harstad skal føkke til saken har også vært stor. Bytting av etterforskere, uthaling av tid, forsøk på å avhøre meg gjennom telefon, stille meg spørsmål som jeg har svart på som ligger i forklaring hos politiet. Jeg har sagt dette flere ganger både til terapeuten min og advokaten min.

Det er mye jeg reagerer på ved etterforskningen. Jeg frykter nå at vi som har anmeldt kommer til å gå på en umenneskelig smell her. I innboksen min pøser det nå inn meldinger. Folk er nysgjerrige, er de engasjerte, de stiller masse spørsmål, hvem er han, er saken foreldet?? Det handler ikke om å bry seg om meg eller oss dette har skjedd med, være medmenneske og vise omtanke, det handler om å tilfredsstille sin egen nysgjerrighet, ha noe å slarve om.

Det å virkelig bry seg er mangelvare hos folk!

Nå er jeg bare uvel og kvalm!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#overgrep #mindreårige #misbruk #rettsak #roksøy #frankroksøy #hensynsløse #politi #etterforskning #seksueltmisbruk #overskrifter #trusler #ht #harstadtidende #advokat #påtale #mindreårige #påtale #påtalemyndigheter #mariannebremnes #monaovesen #pedofil #mishandling #seksuelleovegrep #harstad

8 kommentarer
    1. Skjønner godt at dette blir mye før deg. Tenker på deg oppi alt dette. Sender deg gode og varme tanker.

    2. Blogg.no skal ha en mulighet for deg til å nekte journalister å bruke noe fra bloggen din. Så hvis du har krysset av for det, så står du i grunnen veldig sterkt i en konfrontasjon med denne journalisten.
      Snakk med advokaten din om det. Kanskje denne Roksøy figuren trenger en smekk på lanken. Han har i alle fall fortjent en!
      Stå på og søk dekning hos folk du stoler på, når du trenger det. Sikker på at snuppen din har en vinge du kan gjemme deg under i ny og ne. Ingen skam i å stoppe verden litt.

    3. Siden du ikke følger meg, så får jeg ikke sendt deg en privat melding, men tar vi det her så kan det tenkes at jeg kanskje klarer å tipse andre også. 🙂
      Klikk deg inn på det lille hjulet til høyre, øverst på hjem-siden din. Der finner du en liste som starter med “profil” og “konto”.
      Klikk deg inn på “konto” og da skal du komme til et avsnitt som heter “kontoinnstillinger”
      Der skal du finne boksen du kan hake av. Står det haket av at du vil at journalister skal ta direkte kontakt med deg, så ligger Roksøy tynt an.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg