..men Alanya er bare lekkert!

Nå har vi vært tre netter i Alanya allerede. Kost oss med gamle og nye venner, deilig mat og inntrykkene av å være på et hotell i en helt annen del av byen enn vi er vant til.

I dag skjønner jeg blir en annerledes dag. Våknet med påbegynnende ørebetennelse i høyre øre. Så fikk jeg sitte på Jakob, vår nye venn som jobber på hotellet, på tohjuling gjennom Alanya. Første gang jeg har gjort dét, fra Atak Apartment Hotel til Seagarden beach. Da fikk jeg puls. Jakob kjørte fint, men folk er gale i trafikken her.

Vel framme fikk jeg vite at det har vært jordskjelv ved Antalya i natt, og det kjentes også her i Alanya. 4,8 på skalaen.

I dag har jeg også fått SMS fra Harstad Tidende. Lokalavisen i småbyen jeg kommer fra. Den lød som følgende: «Hei! Mitt navn er Frank R. Roksøy og jeg er journalist i Harstad Tidende. Mandag var jeg og min kollega Turid Ingebrigtsen på besøk hos en mann som fortalte om omfattende overgrep han var utsatt for fra 12-års alder fra xxxxx x. xxxxxx. Om du synes det er greit, vil vi gjerne prate med deg om denne saken. I så fall – når passer det best at vi ringer?».

Nå har altså saken kommet ut i media. Håper rettsaken kan bli overstått snart. Dette er som kreft på selve livet. Jeg har ikke svart journalisten, og tror heller ikke jeg tenker gjøre det. Nå vil jeg helst bare nyte livet, ikke motsatt..

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#ferie #alanya #jordskjelv #atak #atakapartmenthotel #seagarden #overgrep #ht #rettsak

6 kommentarer
    1. Håper du har fått noe for øret ditt da <3 Håper også på at denne saken snart tar slutt og du blir ferdig med den ! Har drøyt lenge nå !!! Kos deg masse Rogern min <3 klem fra meg 🙂

    2. Enig med deg – nyt livet som best du kan <3 La andre evt ta seg av å sette ansikt på den stygge saken i pressen. - Det er jammen nok "gjenoppfrisking" å måtte gå gjennom en rettssak! Jeg er her når som helst du trenger en klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg