Here We come!

Nå er vi underveis til Tyrkia, nærmere bestemt Alanya. Snuppen min og jeg drar nedover sammen med ei venninne som også skal bo på samme hotell som oss. Vi er veldig spente på hotellet, ingen av oss har bodd der før, og ingen av oss kjenner til det. Det var ingen muligheter på de hotellene vi bruker fast, så da tok vi en sjanse på noe billig. Så lenge sengene er rene og vi bor sentralt så 😉

Der nede har ei venninne som en gang var i min nærmeste krets i Harstad ankommet for noen dager siden. Hun er sammen med kjæresten sin. Hun tror jeg er fra Alta.

Så skal vi kanskje møte ei som leser bloggen min. Snuppen vet visstnok hvem hun er. Det er jo litt moro.

Så er det å møte vennene våre som er fastboende. Mange herlige personer. Så skal vi nyte det lovet vi bruker å leve i Alanya. Det er fantastisk – gleeeeeder meg psyyykt!!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#ferie #alanya #tyrkia #venner

Bildene i dette innlegget er fra tidligere i år 😜

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg