Har gått rett i kjelleren.

Har en stund nå slitt enda mer enn vanlig om nettene. Jeg får ikke puste, og selvsagt får jeg panikk når det ikke ser ut til å åpne seg. I natt ble det enda verre igjen og jeg har siden da hatt konstante smerter i brystet, halsen, kjeve, tenner og hodet. Var på angstmestringskurs i formiddag, som jeg fikk hastevedtak på nylig. Det skal foregå i 10 uker. Så var jeg hos fastlegen etterpå, fikk skrevet ut en haug med medisiner. I morgen blir det gjort en vurdering om innleggelse. De frykter at noe skal skje med hjerte og lunger. Og jeg skrev jo nylig om hva som kan skje, og skjer når jeg ikke får nok oksygen til hjernen.

Link!!

Lørdag skal vi til Tyrkia én uke, og jeg skriver skal fordi vi skal. Terapeuten min skal i mellomtiden snakke med fastlege og søvnsentralen for å finne ut om det finnes noe nytt av pustemaskiner og utstyr i CPAP-verdenen som jeg kan teste ut snarest mulig etter ferien.

I morgen skal jeg til tannlegen, klarer vi ikke holde luftveiene åpne så må det søkes om innleggelse og narkose for det inngrepet også. Etter Tyrkia. Noe fastlegen min og jeg har insistert på hele tiden, men som tannlegen har motsatt seg. Blir ikke det arbeidet som skal gjøres gjort i morgen vil tannlegen min bli innkalt til ekstraordinært møte, for da kan hun ikke tas seriøst lengre. En dag skal jeg skrive et meget utfyllende innlegg om den offentlige tannhelsetjenesten i Drammen og hvordan de «opererer». Har jo skrevet litt om dem før og håper dere som leser tar til dere hva jeg skriver. Jo flere som vet, desto flere kan spare seg mye lidelse.

Nå skal jeg dryle innpå painkillers, for nå står jeg ikke ut lengre…

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#osas #pustestopp #panikk #angst #panikkangst #smerter #hastevedtak #vedtak #angstmestring #kurs #medisinering #innleggelse #pusteproblemer #pustemaskin #cpap #hjerte #lunger #oksygen #hjernen #terapi #terapeut #psykolog #psykiater #medisin #søvn #søvnapne #apne #søvnapne #operasjon #narkose #offentlig #tannhelsetjeneste #drammen

Når jeg skriver at jeg skal til Tyrkia og slike ting, så handler det ikke om at jeg er dum, jeg prøver bare oppi alt å være sterk og positiv. Anladın mı?!

8 kommentarer
    1. Ønsker deg bedre dager❤ God ferie, og forhåpentligvis blir ting bedre når du kommer hjem igjen ❤❤

    2. Hei,
      Mitt navn er Miriana. Jeg ønsker å forhøre meg om å reklamere på spill-/gamblingsidene deres. Vennligst gi meg beskjed dersom denne e-postadressen er feilaktig i dette øyemed.
      Jeg jobber for Bingo latte, et markedsføringsselskap med forbindelser til bettingindustrien online, og for øyeblikket er jeg interessert i å kjøpe blogginnlegg eller artikler til din kvalitetsside, der vi leverer et innlegg som postes hos dere.
      Hvis det er noe dere kunne være interesserte i, ta kontakt og så kan vi diskutere videre detaljer.
      På forhånd mange takk for svaret ditt.
      Med vennlig hilsen,
      Miriana Torres
      Skype :- miriana.torres2
      http://www.bingolatte.com

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg