My own Buddha!!

I dag har jeg drevet på å puslet i leiligheten her og jeg har vært og handlet – forberedelser til bursdagsfesten min dagen etter i morgen, altså på lørdag. Gleder meg masse for vi blir en flott gjeng. Så kan de som valgte å være hjemme, bare være det. Deres valg, ikke vent på invitasjon neste år, lol. Også var det de som faktisk ikke kunne, dere vil bli savnet, og jeg er glad i dere 😘

Jeg feirer bursdagen min hvert år, som en hyllest til gleden, kjærligheten og livet. Og den beste gaven jeg får er disse flotte menneskene på besøk.

Snakker om gaver så har jeg fått noen på forskudd. Tidligere denne måneden fikk jeg pingvinen Ludvig hos ett vennepar. Se Ludvig her: Link!! Og i går fikk jeg en fantastisk Buddha hos det samme venneparet. Jeg har faktisk alltid ønsket meg en slik en, så snakker om skjebnens ironi. Snuppen min har bidratt med penger og Britney Spears konsert billetter. De kom faktisk i dag. Mye å glede seg over. Jeg er heldig, veldig heldig, jeg glemmer det noen ganger.

Nå skal jeg fortsette med å lage og ordne maten til lørdagen, jeg lover dere at dette blir snadder, og det kommer til å bli en kjempemoro aften! 😜

Ha en fortreffelig kveld!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#bursdag #venner #feiring #bursdagsfeiring #fest #sammenkomst #glede #mat #musikk #ludvig #pingvin #buddha #britneyspears #bunnytrash

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg