Min far er død!

Etter noen dager med hat og hets på Facebook fordi jeg har skrevet her i bloggen om Strømsø Sportspub og behandlingen jeg har fått der, har enkelte funnet det for godt å ville «ta meg». At jeg har blitt skjelt ut uten grunn av de ansatte, anklagd fir å ha stjålet en mobil og slått i hodet av en av dem virker å være greit for noen. Men de selv kan altså lage mobbestatuser om meg, sende trusler, sverte min legning, min familie, sende meldinger til min samboer og sverte han og hans jobb, og til og med blande faren min inn.

Mange rundt meg er såret og lei seg pga dette. Dette miljøet som driver på er ikke nådige. Nå er min far funnet død, og min samboers mor ble lagt inn på sykehuset i dag. Jeg håper at disse folkene kan roe seg litt ned nå. Ikke for min del, men menneskene rundt meg. Uskyldige omtenksomme snille og gode mennesker!

Regner med jeg tar et par dagers pauser fra bloggen her nå.

Takk!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

12 kommentarer
    1. Kondolere så mye for din fars død.
      Også var det alt det andre som du må igjennom…ikke rart at barn blir mobbet når voksne mennesker ikke kan oppføre seg.
      Du og snuppen er virkelig hjertegode mennesker❤
      Stå på og jeg digger dere!
      Catrine

    2. Kära Roger! Läser dina inlägg så ofta jag kan och har en del att säga om den där puben också men då jag hellre valt att inte visa mig där så ger jag blanka F i den. Sorgligt med din far och svigermor, håper hu blir bedre snart. Du är ärlig och rak och säger vad du menar och det är väl klart att vissa inte tåler att höra sanningen! Stå på dig vännen och krama din vän! Kommer några veckor i slutet av maj till Norge hoper att vi ses då <3 Klem fra Gunilla

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg