Svar på 5 spørsmål

I mange av kommentarene som kommer inn i bloggen min blir det stilt spørsmål. Jeg svarer så godt jeg kan, men noen ganger har jeg følelsen av at mitt svar ikke har nådd fram til rette vedkommende. Men likevel, uavhengig av det, så skal jeg her legge ut de fem siste spørsmålene jeg fikk her i bloggen min, og svare på dem.

1). Hvorfor har du så mye i mot småbarnsforeldre?

– Whuuut liksom!! At noen velger å misforstå i så stor grad er helt utrolig. Skulle nesten tro at de som har valgt å tolke mine blogginnlegg på den måten faktisk VIL at jeg ikke skal like småbarnsforeldre.

Det jeg ikke liker er ENKELTE barneforeldre. Og det jeg har skrevet om her i bloggen er foreldre som eksponerer barna sine ustanselig og bruker dem som «clickbaits» og oppmerksomhet på sosiale medier og i blogg. Slikt liker jeg ikke, og derfor ikke dem som begår handlingene. Hvis ikke de to linkene under gir god nok forklaring på dette, så vet ikke jeg..

Link: Overgrep mot barn sosiale media og blogger.

Link: Det blir rettsak!

2). Synes du noen med ditt utseende burde skrive blogg og legge ut bilder av deg selv?

– Ja, jeg er unik, ekte og vakker! Og jeg har kule solbriller!

Link: Dette er meg!!

3). Liker du film- og eller TV serier, hvis ja hva ser du på for tiden?

– Nå er jeg på episode 6 sesong 7: «The Walking Dead».

Link: fmovies.org

4). Har du en favorittsang for tiden?

– Ja det har jeg faktisk. Kylie Minogue med «Dancing». Jeg har hørt bedre fra den kanten, men denne er ny, gjør meg glad – og jeg har helt dilla på den klappe/knipsegreia, hehehe..

Link: Kylie Minogue – Dancing (YouTube)

Link: Kylie Minogue – Dancing (Spotify)

5). Du skriver en del om strengere innvandring, stemte du sist det var stortingsvalg, og evt hvem?

– Ja FrP!

Takk for at dere leste, ha en fin kveld alle sammen!!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#bunnytrash

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg