Oslo er solgt!

Den 10. desember i fjor postet jeg et innlegg med et brev skrevet av en dame i Oslo som på grunn av tilstandene i byen hun alltid har trivdes i og sett på sitt hjem, valgte å selge sin leilighet og flytte derfra.

Hun skrev blant annet:

«På vei hjem ble jeg ropt hore etter. Jeg hadde på meg en knelang kjole, strømpebukser, støvletter og kåpe. Jeg var overhodet ikke utfordrende kledd. Fire ganger ble jeg tilbudt narkotika i Karl Johan på en 10 minutters gåtur».

«Planen var å få barn, det vil jeg ikke lengre. Ikke mannen min heller. Utviklingen som har vært i Norge, og spesielt i storbyen, er SKREMMENDE! Jeg føler meg ikke trygg lenger, og vet ikke hvordan jeg skal klare å beskytte et barn i fremtiden. For det kommer til å skje stygge ting her. Det er naivt å tro noe annet

«Nå tør jeg heller ikke å gå tur i mitt eget nabolag uten at mannen min er med, noen øst-europeerene er ute etter hunden min, de kan jo i utgangspunktet bare ta den fra meg.».

«På 10 år har antall utenlandske statsborgere i norske fengsler blitt mer enn tredoblet, og Norge har høyest utenlandske innsatte i Skandinavia».

«Jenter som blir antastet av unge flyktninggutter. Reaksjonen på det? De blir flyttet til en annen kommune!!! Hvorfor blir ikke de sendt rett ut av Norge? Dette kommer til å skje gang på gang fordi de har et annet syn på spesielt jenter og damer enn hva vi nordmenn har. Og hvor har det blitt av de 43 asylbarna som har forsvunnet

«Vi har forskjellige syn på ting, andre skikker, tradisjoner, religion og ideologier. Det blir en kræsj, enten dere vil eller ikke!!»

Link: Brevet alle burde lese!

Jeg la ut dette brevet den gang fordi jeg gjenkjente så utrolig mye av det hun skrev, i tillegg har jeg opplevd stadig økende homofobi og homohets i samme takt som tilstrømmingen av muslimske nye landsmenn. Dette i et land som liksom skal ha blitt sååå mye bedre på det området. Det blir bare verre og verre faktisk. For mens store deler av det norske folk lever i en boble der de kjører fra A til B og ikke får med seg tingenes tilstand, så har vi stadig flere som får med seg og holder seg mest mulig hjemme bak låste dører i frykt. Og resten stikker hodet i sanden sammen med Gahr Støre og Skei Grande – dermed får «berikelsen» herje fritt ute i byene og gatene.

I dag postet en leser dette til meg:

«Problemene dere har i Oslo, er totalt unødvendig. Jeg har bodd lenge i Oslo og kjenner Oslo godt. Og en ting som er spesielt med Oslo, er at Oslo er en knøttliten «landsby». Det er ikke en storby, det er ikke en metropol. Og derfor er det veldig enkelt å holde orden på Oslo. Byen er for liten til at man kan gjemme seg og finne på masse kødd. Man kan kjøre fra den ene enden av byen til den andre på 10 minutter.

Så alt dette tullet som Oslofolk nå har rundt seg, det skjer kun fordi ingen reagerer. Politiet er for opptatt med å diskutere med politikere hva de skal gjøre. Og våre politkere er for opptatt med å tenke på den godt betalt jobben de skal sikre seg når de er ferdige med politikken.

Det vil ta èn uke å rydde opp i Oslo, hvis noen bare drar hodet sitt ut av ræva og bestemmer seg for å gjøre noe! Det vil ta èn uke å fange, fengsle og straffe alle kriminelle i hele byen. De har ingen steder å gjemme seg. Det er snakk om en knøttliten by i kanten på en skog.

Men slik det er nå, så gjør de som de vil. Fordi de som kan gjøre noe er idioter. De forstår ikke Oslo, de tror de bor i en stor by og i store byer er kriminalitet normalt. Ja, det er normalt i byer som har 20 milloner innbyggere og som er større enn Norges land. I Oslo er det en vits.

Det finnes ikke èn eneste god grunn til at det finnes kriminalitet som det gjør i Oslo.

Noen av Oslos verste strøk, ligger bokstavelig talt 70 meter unna en politistasjon. Tenk litt på det, bruk 30 sekunder på å spørre deg selv hvordan det er mulig i en liten landsby

Jeg føler at det er mye i dette. Og tenker at de som er blitt tildelt oppgavene til å ta vare på dette landet, de som har makten til å gjøre noe, faktisk driter i det norske folk og Norge. De «meler sin egen kake» der penger er en felles faktor. Altså hvordan de selv kan lure til seg mer penger enn de allerede får. På den måten sikrer de seg selv og sørger for at de selv er trygge. Vi er jo ikke ukjente med at toppolitikere og tidligere statsministere flytter fra Norge når de selv har fått fylt både pose og sekk!

Hva tenker dere?

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#oslo #barn #trygghet #fremtiden #narkotika #østeuropeere #karljohan #hovedstaden #kriminalitet #utenlandskestatsborgere #norskefengsel #fengsel #flyktninger #flyktninggutter #asylbarn #asylbarna #antasting #overgrep #tradisjon #religion #ideologi #livssyn #homofobi #homohets #islam #muslimer #islamister #frykt #nyelandsmenn #berikelse #trineskeigrande #skeigrande #jonasgahrstøre #gahrstøre #politi #politikk #dårligpolitikk #egoisme #korrupsjon #politikere #korruptepolitikere #idioter #idioti #idioterinorge #norge

4 kommentarer
    1. Folk er feige, konfliktsky, holder kjeft når dem har muligheten til å si noe, gjøre noe. Som her. Det oppfordres til debatt, men folk er feige og holder kjeft. Hvisking i ganger og baksnakking er norske folk gode på, og vi begynner nå se resultatene det gir.

    2. Ja….jeg vet…så jeg sitter i dette ” farlige” landet : Egypt…Sharm el Sheikh..for å være konkret.
      Her er 0 kriminalitet, 0 bråk, 0 trøbbel.
      City of peace ..kalles det her.
      Hvorfor er veldig enkelt: kriminalitet aksepteres ikke, og taes hånd om UMIDDELBART!!
      Her kan jeg som Dame gå gatelangs midt på natten UTEN at en sjel rører meg.!!
      For her gjør myndighetene jobben sin.
      Kort og enkelt.
      Om noen her er dumme nok til å forsøke på noe tull , er vedkommende fjernet innen Max 5 min.
      Jeg har jeg reist i 10 år ( i juni er det 10 år) fordi det er fred her….
      DET vil si…det kan være full fres hele natten , uteliv osv…men det er 0 trøbbel…det er FRED!!
      FOR HER HAR MAN TATT EN BESLUTNING : kriminalitet er UØNSKET!! …og den etterleves og følges opp av myndigheter!!!
      Gruer meg til å reise tilbake til: fyll, bråk, narko, innbrudd, tyverier, voldtekter, slossing, trøbbel og bråk.
      Etter å ha bodd her i 4 mnd blir det verre og verre å tenke på hvordan det er i dette oppskrytte forfalskede ” gode” Norge.
      Så ..send de ansvarlige hit på befaring.
      Det er nemlig så enkelt som du skriver: ta en beslutning og følge opp!!
      Men….lasaronene : politi og politikere greier det ikke!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg