Her er hele DNB reklamen som jeg er med i: «Ringvirkninger».

Stadig vekk plinger det i mobilen, noen som har sett meg i den nye DNB-reklamen. Jeg fikk endelig sett den selv i går, da fant jeg den her på nettet. Moro det da. 14 timer innspilling ble en reklame på 60 sekunder. Reklamen heter «Ringvirkninger», og hvis dere klikker på linken under så får dere se den.

Link: Ringvirkninger!!

Så dere meg??

😂

Og her er Ice reklamen(e). Ice Awards. Får dere øye på meg så er dere faen meg god, hahaha 😜

Link: Ice awards!!

Ha en fortsatt fin tirsdag!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#dnb #reklame #ringvirkninger #innspilling #ice #icenet #iceno #iceawards #småroller #statist

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg