Nå må vi «rasister» ta grep!

«De aller fleste innvandrere er ikke kriminelle, men alle kriminelle er innvandrere», var det noen som skrev på Facebook i går. Et utsagn jeg ikke støtter, men som jeg ble sittende å tenke litt på.

Saken er at når det er ratt ut av kontekst så er det et vanvittig utsagn.

For tre dager siden skrev jeg et innlegg her i bloggen om en episode der jeg selv ble vitne til at fire av våre nye landsmenn planla å overfalle en ung norsk mann utenfor en matvarebutikk her jeg bor. Dagen etter postet jeg et innlegg, «brevet», skrevet av en ung kvinne fra Oslo om opplevelser hun selv har hatt i den bydel hun selv bor, og samt hendelser fra hun selv var på julebord i Oslo sentrum nylig, og observasjoner hun har gjort ellers.

Disse innleggene postet jeg fordi jeg ønsker at folk i Norge skal få med seg hva som faktisk skjer her til lands. For at folk skal bli opplyste og bevisste – for at vi skal kunne gjøre noe med problemet. «Brevet» til den unge damen beskrev opplevelser jeg selv har opplevd, så jeg kjente igjen sannheten i det.

Mange reagerte på disse innleggene, og jeg har fått mange tilbakemeldinger på dem. I hovedsak går tilbakemeldingene ut på at de som leste dette også kjente seg igjen i hendelsene, og har opplevd og fremdeles opplever lignende. Noen sjeldnere tilbakemeldinger var beskyldninger om fremmedhat og rasisme.

Hvis noen hadde skrevet fremmedfrykt, istedet for hat, så kunne jeg sagt meg enig. For fremmedfrykt får man av slike tilstander og opplevelser. Men at det er rasisme, nei! Dette handler om realiteten, virkeligheten i dag, det er politikk, og det er opplevelser vi faktisk har hatt. Det er slik det er.

Som om jeg ville flyttet til og bodd i Drammen hvis jeg var rasist.

Jeg kjenner at det provoserer meg at hver gang disse temaene blir tatt opp så skal noen kalle det for rasisme og fremmedhat. Jeg tenker at det er vel heller mer rasistisk å kaste ut «rasismekortet» hver gang noen uttaler seg om hva de opplever, mener og tenker om disse temaene.

Hvordan kan det ha seg at jeg er rasisten for at jeg opplever økende homohets og hat fra nye landsmenn? Hvordan kan det ha seg at jeg er rasisten fordi jeg observerer fire nye landsmenn som planlegger å overfalle en enkeltperson? Hvordan kan det ha seg at jeg er rasisten for at jeg ble overfalt av fem utenlandske gutter i Oslo, hvorav en av dem truet meg med kniv? Og denne kvinnen som skrev dette brevet.. hvordan har det seg at hun ble gjort til rasist fordi nye landsmenn roper hore etter henne på gata, og at hun synes det er trist at eldre norske pensjonister mister sine hjem for å gjøre plass til nye landsmenn?!

Dette er absurd!!

Forleden kveld, etter at det siste av disse to nevnte innleggene var postet, måtte store deler av politiet i hovedstaden rykke ut til Oslo S for å stanse et masseslagsmål, der det var cirka hundre ungdommer tilstede, og nesten halvparten deltok i volden. Ungdommene gikk blant annet løs på hverandre med belter.

Her i Drammen på samme tid ble togstasjonen stengt av samme årsak. Nærmere tretti ungdommer i masseslagsmål. Kniver beslaglagt.

Samtidig i Sandnes var det også masseslagsmål blant nærmere tretti ungdommer. En øks ble beslaglagt og det ble rapportert om et skytevåpen.

Det var det siste jeg leste den kvelden, det var nok dårlige nyheter for en dag fra slik Norge er blitt siste tiden, i samme takt og tempo som integrering- og innvandringsdebatten blir heftigere og heftigere.

Tilfeldigheter?

Neppe!

Få hodet opp av sanden!!!

Våkne!!

Som jeg startet dette innlegget: «De aller fleste innvandrere er ikke kriminelle, men de aller fleste kriminelle er innvandrere».

I går formiddag, tre dager etter at jeg skrev førstnevnte innlegg om de som planla et overfall, to dager etter jeg hadde postet «brevet» til den unge kvinnen, timer etter masseslagsmålene og beslaglegging av kniver og øks, så gikk våre toppolitikere og media her til lands ut med bekreftende statistikk over kriminalitet i Norge, noe som tydelig viser at innvandrere er langt over, enn bare litt mer kriminelle enn den øvrige befolkningen.

Hadde det enda bare vært mindre forseelser som å ha røyka en hasj joint eller sneket på trikk eller t-bane. Ungdomsopprør. Men dette er faktisk i hovedsak kriminalitet som har med farligere narkotika å gjøre, vinningskriminalitet, grov vold, overfall, overgrep, voldtekter, «æresdrap» osv.

Dette er mennesker som har fått kommet hit og mottatt beskyttelse, husvære og alle muligheter. Som de fleste av oss vet har flyktninger vært høyt prioritert i norsk politikk. Og nettopp disse begår mer kriminalitet her enn befolkningen ellers. Det er takken!

Et minstekrav til alle som kommer hit er at man følger norsk lov. Det burde i hvertfall være det. Men som vi tydelig ser, vi som ikke har stikket hodet i sanden, og som tall og fakta viser, så er det null takknemlighet, null respekt for Norge, det norske folk og norsk lov!

Et enda sterkere bevis på dette er det urovekkende faktum at 2. generasjons innvandrere er mer kriminelle enn sine foreldre. Det har noe med oppdragelse å gjøre, og nettopp den mangelen på respekt som nevnt. Og det må gjøres noe med NÅ, og ikke dekkes over!!

Folk er i sin fulle rett til å reagere på dette. Tenke og mene hva man tenker og mener. Vi, og dette tema skal ikke tvinges til taushet bak ordet ‘rasisme’. Det er de som driver med den slags propaganda som er de virkelige rasistene! Til motsetning prøver vi andre å opplyse, bevisstgjøre og diskutere, vi ønsker ikke å skyve dette under teppet.

Vi vil ha slutt på dette, skape trygghet for folket, samfunnet vi lever i og landet vårt!!

Er det å være rasist – da er jeg rasist!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#innvandring #kriminalitet #flyktninger #innvandrere #vold #overfall #overgrep #fremmedhat #rasisme #politikk #innvandring #integrering #fremmedfrykt #rasist #rasismekort #nyelandsmenn #masseslagsmål #hatkriminalitet #homohat #homohets #homofobi #kniv #øks #skytevåpen #statistikk #voldtekt #narkotika #norsklov #sandnes #drammen #oslo #norway #norge

8 kommentarer
    1. Saken er at vi er så uheldige å være norske, og ikke minst hvite. Dette er en enorm hemsko for oss, all den tid det enda er naive folk som ikke klarer å se hva som skjer rundt oss. Se til Sverige å bli redd! Jeg har full forståelse for Polen og Ungarn. Trump har fått gjennom deler av innreiseforbudet han ville ha. Saudi- Arabia vil ikke ha muslimske flyktninger fordi de er redde for terror. Men den lille stripa Norge- VI skal ta i mot ALT og være hele verdens sosialkontor, og se hva som er i ferd med å skje her….

    2. Vil du vite hele sannheten? Tror du at du er mann nok til å takle hele sannheten?
      https://www.youtube.com/watch?v=Wk25AeFWMNs
      Du kommer ikke til å tro meg så søk alt opp selv
      Jøder transporterer muslimer og afrikanere inn i Europa med hensikt å skulle ødelegge Europa totalt. Forløperen til EU (Kalergi planen) var faktisk designet for å skulle være “multikulturell” som da fører til ødeleggelsen av alle kulturer og etnisiteter i Europa. Hvis du leter opp gruppene som transporterer muslimer og afrikanere inn i Europa så er det grupper ledet av Jøder. Hvorfor vil Jøder da bli kvitt Europeere? Vel det er generelt to hypoteser, enter er de redd Europeere eller så vil de bare skape den ideelle slave ved å kombinere afrikanere/arabere med Europeere.
      Du tenker sikkert nå at jeg bare er en “anti-semitt” og at du ikke kommer til å lese deg opp på noe av dette.
      Hvis du er interessert kan jeg gi deg en lang liste med hva jøder er bak og hva motivet deres er for å ha vært bak det.

    3. Parkerte på OS i går. Var 6 til 8 somalier som var truende og kommentert mitt ur ( som er dyrt) Mina barn på 12 og 16 blev redde og vi løpte. Det er ikke ok!!! De fikk på kroppen vad deres far mener om det nye, vi ikke får tale om. Men vi er langt i från Sverige, var jag er i fra. Då hadde jag aldri hatt uret på. 😡

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg