The Immaculate Collection ❤

In norwegian and english.

Jeg husker tilbake til den gang Madonna ga ut samlingen “The Immaculate Collection”. Jeg var helt overveldet. Hadde ikke vært borti makan til fantastisk samling. Og jeg simpelthen ELSKET de to nye låtene ‘Justify My Love’ og ‘Rescue Me’.

Jeg kjøpte albumet først på vinyl den gang, og det ble spilt daglig i mange mange måneder. “The Immaculate Collection” var enda et av de mest spilte albumene mine da Madonna ga ut studioalbumet “Erotica” ganske nøyaktig to år etter. I mellomtiden hadde jeg skaffet meg skaffet meg det på CD, i tillegg til singlene “Justify my love” og “Rescue me”. Jeg hadde også skaffet meg samlingen på VHS. Nyutgivelsen av “Holiday” kjøpte jeg, pluss “The Holiday Collection”. Og for å ikke glemme “This used to be my playground”.

På denne tiden skaffet jeg meg alt jeg kunne komme over med Madonna. Jeg gikk fra stor fan til fanatisk. Så nedturen var stor da jeg under “Something to remember”-perioden 3 år etter “Erotica” ble frastjålet hele samlingen. Jeg bodde noen måneder i Christiania i København, og kom hjem til en tom leilighet i Nord-Norge.

Så da var det å begynne på nytt. Jeg er like fanatisk i dag, og har Madonna overalt i leiligheten. Jeg har også dristet meg til tatovering. RebelHeart på armen.

Jeg har aldri stresset med å få tak i “The Immaculate Collection” på Vinyl etter det som hendte. Jeg antok at jeg ville finne den ‘overalt’ der det selges LP’er. Men det er ikke helt slik, så nå har jeg kjøpt den på Ebay etter budrunde. Både vinyl, yttercover og innercover er i Excellent tilstand, så det er moro.

Så nå er det bare “GHV2” og “Celebration” på vinyl igjen å finne av album. De er dyrere og sjeldnere, men det gjør bare ‘jakten’ morsommere.

Kos dere alle RebelHearts der ute ❤

.

………………………………………………………..

.

I remember back when Madonna released the “The Immaculate Collection”. I was completely overwhelmed. I had not heard such an amazing collection before. And I simply LOVED the two new songs ‘Justify My Love’ and ‘Rescue Me’.

I bought the album first on vinyl at the time and it was played daily for many many months. “The Immaculate Collection” was still one of my most played albums when Madonna released her studio album “Erotica” almost exactly two years later. Meanwhile, I had bought it on CD, in addition to the singles “Justify my love” and “Rescue me”. I also got the collection on VHS. And I bought the new edition of “Holiday”, plus “The Holiday Collection”. And not to forget “This used to be my playground”.

At this time I collected everything I could get over with Madonna. I went from big fan to fanatic. So the downturn was big when I during the “Something to Remember” period 3 years after “Erotica” was robbed of my entire Madonna collection. I was living a in Christiania, Copenhagen for some months, and came back home to an empty apartment in Northern Norway.

So then it was to start over again. I’m just as fanatic today, and have Madonna everywhere in my apartment. I have also dared myself to get a Madonna tattoo. RebelHeart on my left arm.

I have never stressed to get the “Immaculate Collection” on Vinyl after what happened. I assumed I would find it ‘everywhere’ where LP’s are sold. But it’s not quite so, so now I have bought it on Ebay after a bidding round. Both vinyl, outer cover and inner cover are in excellent condition so it’s fun.

So now it’s only “GHV2” and “Celebration” on vinyl again for me to find. They are ‘harder’ to get and more expensive, but it just makes the ‘hunt’ more enjoyable.

Enjoy, all you RebelHearts out there ❤

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#vinyl #cd #vhs #theimmaculatecollection #justifymylove #rescueme #holiday #theholidaycollection #thisusedtobemyplayground #erotica #somethingtoremember #ghv2 #celebration #rebelheart #rebelhearts #madonna

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg