Fra ❤

Se hva jeg har fått i dag!

Det er skikkelig koselig. Søte Hanna som kom som et friskt pust inn i livet vårt har selv laget bursdagskort til meg. Leg merke til ‘Bunnyen’ nederst på kortet 😜 ❤️

Hun ga meg det i dag, og i morgen reiser hun med familien sin på ferie.

Dessverre er hun ikke her på bursdagsfesten min eller på selve dagen. Men tusen takk for kortet. Hjemmelaget kort er alltid en gave fra hjertet, og det setter jeg utrolig pris på.

Snuppen min og jeg fikk også denne figuren fra vår jamaicanske venn Bobby. Det var også en overraskelse. Han sa: “Jeg vil gi dere denne som minne om deres jamaicanske venn Bobby for dere er så koole, do og Jan er sååå koole“.

Fantastiske mennesker!

Jeg er heldig!

Gleder meg til du kommer hjem igjen Hanna ❤️

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

Ha en fin kveld alle sammen!! <3

2 kommentarer
    1. Så koselig at du likte det <3 og tusen, tusen takk for fine ord, kjære deg 🙂
      Kul figur du har fått av Bobby Óg 😉
      Vi skal skåle for deg på lørdag :p synd jeg ikke kunne komme, men sånn er det med oss julibarn - alle er på ferie når vi har bursdag :p
      Gleder meg til vi sees igjen, både deg og Snuppen :*
      Klemmepådere <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg