Tilbake i terapi: 2017 gone bad!

Etter tre ukers opphold fra alt av leger, terapeuter, kontorer og sykehus så er det på igjen fra i dag.

Jeg ble totalt utmattet etter døgnet i Oslo i helgen som var, men i dag var jeg på beina igjen. Og det var bra timing. I dag hadde jeg time hos terapeuten min igjen etter hun har hatt ferie i tre uker. Det føltes veldig bra, for ukene har vært belastende med begravelse og familiedrama i Harstad første uken. Så var det mobbegjengen som dukket opp på Palmen pub og uttalte at jeg skulle vært drept og gravlagt. Så dermed har jeg sluttet å gå dit siden livet er nok belastende for tiden uten mobbing og drapstrusler fra belastede alkoholikere. Det var uke to.

Jeg har også hatt problemer med psykiateren min som har drevet og ringt og sendt meldinger til meg nå i ferien. Han var verst nå i uke tre. Denne historien får dere etterhvert. Men det er bare jeg som klarer å havne i slike psyke situasjoner. Så i morgen skal terapeuten min og jeg på et siste besøk til denne psykiateren, så er han ute av livet mitt.

Neste uke skal jeg nok en gang i CT, forrige gang var det kuler midt i brystpartiet som ble undersøkt, og jeg var også i MR og fikk sjekket kul i selve brystet. Nå er det hjernen som klemmer.

Og i dag var jeg også hos ørelegen min, og han gjorde funn i øret som sannsynligvis må opereres for å hindre betennelser og ytterligere skader. Så han skrev henvisning til sykehuset. Fra jeg ble født til jeg var 24 år hadde jeg kronisk ørebetennelse og hysteriske smerter. Jeg vet ikke hvor mange operasjoner jeg gikk gjennom, men 23 juni 2001 hadde jeg en siste endelig operasjon som var vellykket. Jeg har vært bra siden, men..

Yupp, det ender aldri, er enda ikke ferdig med tannlegene jeg går til og har enda noen besøk igjen her i Drammen pluss en tur til klinikken i Budapest.

Når 2017 ender, da blir det fest, og jeg skal juble høyest når vi går inn i det nye året.

2018 blir mitt år, jeg lover!! 😉

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#lege #leger #terapeut #terapi #psykiater #familiedrama #mobbing #sykdom #drammensykehus #vestreviken #sykehusetdrammen #sykehus #sykdommer #operasjon #operasjoner #inngrep #tannlege #ørelege #kroniskørebetennelse #ørebetennelse #periodontitt #budapest #budspestungarn #tannklinikk #sykehus #psykopat #psykopater #alkoholikere #ct #mr #2017 #2018 #drammen

8 kommentarer
    1. Det virker som noen av oss får alt og andre får ingenting!
      Men, vi får tenke at det er fordi vi takler det :p
      2018 <3

    2. Huff, føler med deg… <3 Men skulle gjerne ha tatt en tur på Palmen sammen med deg da! For å konfrontere mobberne og vise at det ikke er alle som godtar sånt!!! Grrrr! 11 år som stampub og så skal du jages? Feil Feil Feil!!!

    3. Hanne: Er vel ikke jaget akkurat, men orker ikke bruke energi på det stedet når ingen der tar tak i slike situasjoner. Begynner jo å skjønne hvorfor så mange i Drammen er negative til Palmen.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg