Orker ikke

Hei…. å ha det moro.. å være med og leve livet koster mye når en er kronisk syk. Etter en natt i Oslo for å feire PRIDE kom vi hjem i går formiddag.

Jeg holdt meg innendørs i hele går etter vi kom hjem, og jeg har ‘sovet’ i hele natt. Jeg håpet og trodde at jeg skulle være sånn nogenlunde i form i dag, men nei. Jeg er helt knust. Jeg har smerter i leggene og er fullstendig utmattet.

Prøver å holde meg våken med hjelp av koffein, for å ikke få mer feil ‘døgnrytme’ enn jeg allerede har. Men Osas og CFS kan ikke kontrolleres av hverken kaffe eller medisiner.

Jeg klager ikke, ikke i dag, jeg vet det er selvforskyldt siden jeg utsatte kroppen for denne feiringen.

Ja, jeg velger ‘å leve’, det er det jeg kan unne meg når det først er som det er.

Så igjen, jeg klager ikke, bare forklarer kort hvorfor jeg er så stille i dag!

Ha en fin kveld alle sammen!

❤️

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#kronisksyk #syk #utmattet #osas #cfs

8 kommentarer
    1. Men e nå forjævlig at en ska straffast for å leve livet 😕 Håper du kommer deg kjapt!

    2. Føler så med deg <3
      Formen er på bunn selv-men vi som lever med kronisk sykdom vet jo at det skjer når vi gjør noe hyggelig eller bare noe som krever litt ekstra krefter.
      Det var verdt det <3 takk for en hyggelig og spennende lørdag med dere <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg