Jævla homo eller jævla hetero?!

Jeg satt i sofaen og lette etter noen bilder jeg kunne bruke til et blogginnlegg jeg nettopp hadde skrevet. Plutselig kom jeg over en serie bilder som jeg reagerte på. Det var noe med bildene. Jeg greide først ikke sette fingeren på akkurat hva det var. Plutselig slo det meg!

Inni meg kom et lite gufs. Jeg skjønte at det kom av kontrasten jeg opplevde med bildene. Det kom av følelsene jeg fikk av å se på bildene. Og ikke minst tankene. Jeg fant ut at jeg bare måtte legge bildene ut i bloggen min for å se om noen andre vil dele sine tanker og følelser når de ser disse bildene.

Er det noen av dere som reagerer på noen som helst måte når dere ser disse bildene? Har dere noen tanker om disse barna? Om hvem som oppdrar dem? Hvordan de har det? Om noen andre burde oppdratt dem?

Er det noen av dere som har noen tanker om lover og regler i dette landet? Noe som burde endres på eller forandres? Det hadde vært interessant å få noen meninger og synspunkter..

Personlig mener jeg at det står mest respekt av mennesker som har meninger, som sier sine meninger, og som står for dem!

Jeg utfordrer dere!!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#homo #hetero #barn #barndom #legning #heterofil #homofil #barnsoppvekst #barnastrygghet

6 kommentarer
    1. Det eneste bilde jeg reagerte på var det siste. Tenker da på Christoffer, som mistet livet under mishandling. Han skulle virkelig ikke bodd sammen med stefaren, eller moren sin…. Hjertet mitt gråter for denne lille gutten, som dessverre fikk leve så alt for kort tid. En voksen som skulle gitt Christoffer kjærlighet og omsorg, som skulle passet på han og vært der for han, var en person som dessverre ubarmhjertig tok livet av denne skjønne gutten…….

    2. Jeg reagerte på to av bildene som ble vist i dette innlegget. Om en som foreldre ikke klarer tanken på at andre har sin seksualitet, så er det forsovet greit, men ikke dra ungene med inni dritten! La barn være barn og la dem utvikle sine egne meninger i livet ikke prakk på dem utdatert moralisme.
      Det andre bildet jeg reagerte på var det av Christoffer, det var synd at en 8 åring måtte bøte med livet fordi systemet rundt ham som skulle beskyttet han sviktet.

    3. Det burde stått «God loves sinners!» ..det står det gjennom heile den bibelen eg har lese! Og ja, eg har lese den tvers igjennom fleire gonger. Gud elskar syndaren og eg trur dei homofile kvalifiserer, om eg får vere så frekk, på lik linje med dei heterofile.
      Er for så vidt einig i at barn ikkje skal brukast som ropert eller reklameplakatar for dei vaksne sine haldningar.
      Og så trur eg at det er best å vokse opp med ei mor og ein far som kan gje kjærleik, oppdragelse, lærdom og omsorg på kvar sine spesielle måtar utifrå at dei er mann og kvinne og har ulike viktige måtar å gje av seg sjølv på. Det er det ideelle.

    4. Jorunn): Liker tolkningen din av bibelen, den er god. Personlig så tror jeg det beste for alle barn er å vokse opp med foreldre som elsker dem betingelsesløst og oppdrar dem til gode holdninger og verdier. Disse tingene avhenger ikke av kjønn, men av tillit, samarbeid og kjærlighet <3

      Takk for din kommentar Jorunn.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg