Kul i brystet – wtf??!!

I midten av april var jeg hos UniLabs her i Drammen. Tok CT for en kul midt på brystet (midt mellom brystene). To uker senere fikk jeg svar fra legen min i posten: “Røntgenbildene som ble tatt viser helt normale funn”. Det var bra, en liten lettelse!

Samme dagen hadde jeg time på sykehuset her i Drammen. Brystdiagnostisk senter. Der tok jeg mammografi av brystene fordi jeg har en voksende kul og smerter i venstre bryst. Å sette brystene i klem var ikke akkurat deilig, og jeg skjønner at enkelte, spesielt kvinner kan føle undersøkelsen som MEGET ubehagelig. Anyway, nå har jeg igjen fått et brev fra legen min..

I brevet står det at det jeg kjenner er kjertelvev som har dannet seg i det venstre bryst, og at der er ingenting galt. Nok en liten lettelse, men jeg blir liksom ikke tilfredsstilt..

Hvis ingenting er galt, hvorfor er der smerter, hvorfor gjør det vondt??!! 🥺

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#unilabs #unilabsdrammen #ct #røntgen #kulibryst #kuleribryst #brystdiagnotisksenter #brystdiagnotisksenterdrammen #drammensykehus #vestreviken #vestrevikendrammen #brystundersøkelse #drammen #svarpåprøver #vondt #smerter #ikketilfredsstilt

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg