Pupper i klem..

For et par uker siden var jeg hos UniLabs her i Drammen. Tok CT for en kul midt på brystet (midt mellom brystene). I dag da jeg gikk hjemmefra lå der et brev fra legen min: “Røntgenbildene som ble tatt viser helt normale funn”. Det var bra, en lettelse!

Så dro jeg til sykehuset her i Drammen. Brystdiagnostisk senter. Hadde time 10:30. Rakk det akkurat. Jævlig slitsomt og utmattende å ha Osas når alt som skjer skal foregå før klokken 12:00 på dagtid. Heldigvis er det stadig flere som vet, og har forståelse for situasjonen jeg befinner meg i.

Anyway, nå har jeg tatt mammografi av brystene fordi jeg har en voksende kul og smerter i venstre bryst. Å sette brystene i klem var ikke akkurat deilig, og jeg skjønner at enkelte, spesielt kvinner kan føle undersøkelsen som MEGET ubehagelig. Men godt å få det gjort, nå er det bare prøve å ikke tenke så nye mer på det før resultatene foreligger. Prøve…

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!
Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#unilabs #unilabsdrammen #ct #røntgen #kulibryst #kuleribryst #brystdiagnotisksenter #brystdiagnotisksenterdrammen #drammensykehus #vestreviken #vestrevikendrammen #brystundersøkelse #drammen #osas

5 kommentarer
    1. Jeg vet at mammografi er vondt for mange, men personlig har jeg fått puppa klemt hardere enn det på en alminnelig lørdagskveld!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg