Når jeg fester så trenger jeg det.

Uken ble som jeg forventet. Behandlinger, terapi, legebesøk, blodprøver og CT. Så for å slippe sitte her og tenke på det, tenke på resultater, prøve å være positiv.. Så er det greit å ta seg en fest. Så i går kveld kom et par venninner på besøk, vi hadde invitert dem til middag. Og det ble både koselig og godt, og det fikk jeg inntrykk av at alle syntes.

Etterhvert kom et vennepar til, og vi koste oss i flere timer her før det ble en bytur. På Unique var det tomt, haha, og når jeg skriver tomt, så mener jeg TOMT!! Så da dro vi til “The Lounge”. Der har jeg aldri vært før, så jeg visste ikke hva jeg hadde å forvente.

‘The Lounge”, var et ‘bittelite’ stappfullt utested med en bar, og få sitteplasser. Alle sto og danset, der var storskjerm, og en mikrofon gikk på rundgang. Karaoke!! Morsomt konsept!!

Endte på Snappys på Bragernes med en liten chips med smeltet ost på, så ble jeg kjørt hjem av sønnen til ei venninne. Det var en koselig og morsom kveld, og formen i dag, dagen derpå er fiiiiin 🙂

Så kanskje jeg tar meg en liten fest i kveld oxo 😉 Maybe babe..

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!
Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#terapi #terapeut #sykdom #ct #party #fest #middag #middagsselskap #unique #uniquedrammen #thelounge #theloungedrammen #snappysbragernes #bragernes #snappys #bragernesdrammen #drammen

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg