Når jeg dør.

Jeg skjønner godt at noen mennesker lever i depresjon, har angst og andre lidelser. Jeg skjønner godt at noen mennesker ønsker å ta sitt eget liv, og at noen faktisk gjør det. En kan faktisk få livet sååå langt opp i halsen at døden er å foretrekke.

I dag startet jeg dagen med å lufte jentene. Da kom jeg ut i en gård full av søppel. Brød innpakket i glapack, tomme hermetikkbokser, legemidler, p-piller og faen veit. Jentene ble helt ville, og jeg måtte reagere raskt så dem ikke skadet seg, ble syke eller verre. Vi har desverre noen av våre nye «berikende» landsmenn som naboer, og de synes visstnok det er greit å tømme søpla på eiendommen når søppelcontaineren er ‘full’.

Videre spaserte jeg over brua til andre siden av elva. Maleterapi. Da jeg var ferdig å male satt jeg halvannen time med terapeuten min og en handlingsplan. Jeg har også gått igjennom mine advokat-alternativer og sitter igjen med to som jeg i dag har fått ringt å gjort avtale med. Så da er det NAV i morgen. Lege på torsdag, behandling på torsdag, og møte med advokat på torsdag. Og på fredag er det møte med advokat nummer to. En får ikke begynt uken engang før en gleder seg til helg. Ugh.

På hjemveien i dag rullet tankene. Et hode i kaos. En plaget sjel, et hjerte i smerte. Men så utrolig deilig å komme hjem til #minlillefamilie #mylittlefamily. Ella, Ariel og snuppen min <3 og snille snuppen hadde laget tacobord. De små gleder i livet <3

Men noen tanker som jeg vil dele, som alle i mitt liv bør vite. Når jeg dør så skal det i min minnestund/begravelse spilles to låter.

Legger ved link til begge låtene. Og dere som velger å høre, få med dere tekstene!

Live to tell

(YouTube)

Ein får elska mens ein kan

(Spotify)

<3 <3 <3

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!
Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#sykdom #depresjon #angst #terapi #terapeut #advokat #rettsak #død #begravelse #minnestund #madonna #bjørneidsvåg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg