Søndag

Da ble det et lite party her i homohuset Emmaus i går. Trodde at det bare skulle bli snuppen min og meg her, men etterhvert dukket det opp flere. Veldig bra, og veldig gøy.

Når alle danser så vet man at stemningen er god. Vi ble tilsammen seks stykker, og ja vi endte på byen. Og det som er så irriterende er at med en gang vi ankommer sentrum, så sikter vi oss inn på, og alltid ender opp på de samme stupide plassene. Det er som om hjernen slutter å fungere. Jeg har sagt til meg selv, snuppen min, og venner, at jeg har lyst å gå andre steder. Det er faktisk mange utesteder her i Drammen hvor jeg aldri har satt en fot innenfor døra. Whats up with that??!! 😳

Nå ligger jeg bare på sofaen og sløver. Kroppen er sliten, men det er greit. Jeg har vært forkjøla med vond hals og vondt i hodet noen dager. Virker som om gårdagen var en kur, hehe..

Nå skal jeg sløve videre, med Netflix eller Viaplay…

Ha en flott søndag kveld flotte folk 🙂

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!
Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#emmaus #emmaus1876 #homohuset #festligheter #lørdag #søndag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg