Lysbehandlinger – håper på effekt!!

I dag hadde jeg min femte lysbehandling mot psoreasis. Forrige gang (før helga), og denne gang i en sterkere ‘sol’. I dag ble jeg ‘strålet’ i 1 minutt og 10 sekunder.

1. gang 30 sekunder

2. gang 45 sekunder

3. gang 60 sekunder

4. gang 60 sekunder

5. gang 70 sekunder

Siden klinikken holdt noen dager stengt, og jeg måtte vente litt ekstra mellom forrige behandling og denne så var jeg på fredag og tok vanlig sol på Sun City. 10 minutter. Deilig. Så det tenker jeg å gjøre en gang hver helg fremover en stund selv om dem på senteret mener det har null effekt på psoreasisen. Jeg har skrevet med noen andre på nett som har erfart noe annet, men men.. vi får se. Kan jo uansett få litt ‘grunning’ før neste ferie, og før sommeren kommer. Det går fort herfra 😉

Og bare til opplysning, jeg har nå tatt fem lysbehandlinger som sagt. Jeg merker fremdeles ingen forskjell. Men jeg var for ikke så lenge siden i kontakt med ei dame som tok 21 lysbehandlinger, og hun er fremdeles helt fin nå fem måneder etter siste behandling. Det hadde vært luksus??!! 😉

Noen andre som har erfaringer å dele?

🙂

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!
Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

2 kommentarer
    1. Jeg merker stor forskjell på min hud med atopisk eksem med solarium… tenker da må det vel gjøre noe godt for psoriasis også?
      Uansett deilig for sjelen nå i disse mørketider^^
      Lykke til med lysbehandling da,håper du har effekt av den på sikt:)))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg