En era er over..

Bunny Trash hos blogger er nå borte. Hvert år skulle domene fornyes slik at jeg eide og var ansvarlig for innholdet. Etterhvert ble det då komplisert at jeg heller valgte å opprette blogg hos blogg.no. Det triste med det er at cirka 1500 blogginnlegg blir gjort utilgjengelige. Det positive er at Bunny Trash begynner med blanke ark.

Så nå er det å lære seg alt det nye med å få laget header. Hvordan legge til bilder, videoer, linker osv osv.

Og så er det å håpe på at jeg ikke opplever like mye krøll her som jeg gjorde på Blogger, og at alle leserne mine finner meg her. Dere og flere til!!

 

Velkommen!!!

🙂 🙂 🙂

 

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!
Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg