10 kule fakta om du er høyrehendt!

I dag har det gått i ett her, mye som skjer. Oppi dette skal jeg holde et møte her i blokka i morgen da jeg er tillitsvalgt. Så da har det vært å ordne til møterom, handle brus på butikken, lage liste over hva som skal tas opp, og så videre. Skal ikke ramse opp alt jeg har gjort i dag, men resten av kvelden skal jeg bare slappe av, det er nå ihvertfall helt sikkert, så med det sagt så avslutter jeg her på bloggen med 10 kule fakta om du er høyrehendt!

01. Bunny er homo – så er dét avklart!

02. Ved å klemme en annen person i 20 sekunder, vil hormonet oxytocin føre til at vedkommende automatisk stoler mer på deg enn tidligere. Husk å klemme de du bryr deg om!

03. Hjerterkongen er den eneste av kongene i kortstokken uten bart.

04. Alt spyttet du produserer gjennom et langt liv er nok til å fylle to svømmebasseng!

05. Rotter og hester kan ikke kaste opp.

06. Ved å bruke øretelefoner i en time, økes bakteriemengden i ørene 700 ganger.

07. Det er fysisk umulig å nyse mens du sover.

08. Verdens mest kjente kvinneportrett, «Mona Lisa» av Leonardo da Vinci, mangler øyenbryn.

09. Dersom du slipper en rosin ned i et glass champagne, vil rosinen begynne å bevege seg vekselvis mellom bunnen og toppen av glasset.

10. Høyrehendte mennesker lever i gjennomsnitt 9 år lenger enn venstrehendte.

Så til slutt minner jeg om innlegget jeg postet tidligere i dag, der dere skulle komme tilbake i kveld og svare!!! Innlegget kan dere lese her: «En ny dag truer!!!»

Ha en fortsatt fin kveld, og riktig god natt 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#fakta #funfacts #bunnytrash #bunny

8 kommentarer
    1. Jeg er høyrehendt 😉 Har svart på hvordan dagen min har vært både i kommentar og innlegg jeg 🙂 Bare at jeg skrev innlegget før jeg visste du hadde noe på gang 😀

      1. Det fant jeg ingenting om i denne omgang, men hvis/når jeg gjør så skal jeg sende deg mld på messenger så blir du den første som får vite FØR jeg poster det i bloggen, men jeg tør anta at venstrehåndens aktiviteter forkorter levetiden, så er nok best å være høyrehendt 🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg