10 kjappe spørsmål og svar!


Hvordan så rommet ditt ut når du var liten?

Stort sett hadde jeg det ryddig på rommet mitt, hadde sofaseng og bord. En musikkspiller og album plassert etter alfabetet. Madonnaplakater på veggene.

Har du besvimt noen gang?

Ja, av angst og stress sommeren før jeg fylte 15 etter et båtforlis med lastebåten Frenafjell hvor min stebror og jeg ble etterlatt. Han var i sjokk og jeg fikk han med meg ut på dekk og i redningsflåte i siste liten. Dagene etterpå var en påkjenning og jeg svimte av på en bensinstasjon. En annen gang var da jeg ble syk for noen år siden og diagnosene haglet på, slett veldig med pustestopp, blokkering av pusteveiene som forårsaket panikkangst og utmattelse. Da gikk jeg i dørken på dyreklinikk da jeg var der med minstejenta, ambulansen kom og ga meg surstoff.

Hva er den vanskeligste beslutningen du har måttet ta?

Å velge én er vanskelig her. Tenker jeg sier signere skilsmissepapirene og flytte fra eksen.

Fortell om en gang du var forferdelig nervøs?

Jeg får nevne siste gangen jeg husker her, det var nå i sommer og jeg skulle ta Ziplineren ned Vikersundbakken. Dritnervøs før jeg hoppa, men en fantastisk opplevelse å gjennomføre, og så high on life i flere timer etterpå. Gjør det glatt igjen!

Innlegg med videoklipp ——> HER!

Har du angret på en tatovering?

Nei, har én på en arm jeg har halvveis planer om å bleke ned og tatovere over. Navnet til min eksmann. Har aldri angret på den, den symboliserer en del av livet mitt som har gjordt meg til den jeg er i dag. Haster ikke, men en dag tenker jeg det er tid for noe nytt og kult på den armen. Elsker å bli tatovert!

Bruker du å ta med deg små shampoflasker fra hotell du har bodd på?

I de fleste tilfeller, haha..

Hvilken høytid på året er din favoritt?

Aldri vært glad i høytider. De fleste vet vel hva som skjer i høytidene, folk blir slemme og gale. Etter jeg ble sammen med snuppen min har jeg begynt å verdsette dette mer, da spesielt juletiden.

Hvordan vil du helst bli trøstet om du er lei deg?

Det beste for meg er nødvendigvis ikke å bli trøstet av noen, da må det være en melding fra noen bare som et tegn på at man bryr seg. Men musikk trøster meg, jeg bearbeider følelser med musikk, og å skrive.

Om du skal nevne en plass som din favorittplass i hele verden, hvilken plass blir det?

Hjelpes.. nå har jeg vært på psyyykt mange fine plasser, verden er fantastisk i sitt mangfold. Lettere å dra fram steder man har vært som man ikke liker. Alanya i Tyrkia er jo «vårt sted», snuppen min og meg altså. Amsterdam i Nederland er byen der jeg er mest meg, det er «min» by, men et sted som ga meg fullstendig gåsehud var Matala på Kreta faktisk.

Fortell om en gang når du skjelte ut noen?

Skjelte ut? Der jeg kommer fra skjeller man ikke ut noen, man reiser dem langstrakt til Helvete, gir dem enveisbillett og sender dem avgårde.

Disse spørsmålene finner dere også i bloggene til Fru Furia og Lene Elisabeth 😜

Takk for titten 😘


Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#spørmål #svar #leneelisabeth #frufuria #bunnytrash

6 kommentarer

Siste innlegg