10 gode råd for å nå toppen!

01). Gå eller løpe opp sti eller vei.

02). Bruke trapp eller rulletrapp.

03). Ta heisen.

04). Klatre.

05). Hoppe eller sprette som en kanin.

06). Sykle.

07). Bruke stige.

08). Heise seg opp evt bruke heisekran.

09). Bruke bil eller kollektivt.

10). Fly.

Det er alltid en måte å komme seg opp og fram!

Med det sagt så håper jeg alle der ute som titter innom bloggen her har hatt en nydelig dag og at den vedvarer utover kvelden. Her i heimen har vi sløvet og gjort husarbeide om hverandre i økter. Snart er det tid for å gjøre seg i stand til kvelden. Som vanlig blir det spekemat med snacks og chillidip til på balkongen. Det blir gode røde drinker og råstoff-shots. Behagelig, men festlig musikk i bakgrunnen. Ååå.. vi skal kose vårsj!!

Under varmelampa!

Snuppen min og jeg har vurdert en liten tur ut på bar senere i kveld, men det tar vi som det kommer. Værmeldingen er ihvertfall slik at det nå omsider er slutt på regn, så da skal det bli oppholdsvær i kveld og natt, og sol en uke fra i morgen. Ja til livet, prekas senere!

Tjolahopp!! 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#helg #lørdag #bunny #bunnytrash

40 kommentarer
    1. Jeg elsker lister, og denne listen kommer nå høyt opp på listen over favoritt-lister! Takk for latteren og ha en fortreffelig balkong-kveld 🙂

    2. Kos dere i kveld 🤩 har en liten anbefaling av film til deg i morgen når det er en slappe av dag hehe 🤭 den heter Don’t tell a soul, den er på Netflix og var veldig bra syns jeg 👍

    3. jeg er ikke HELT på toppen, men jeg ble ganske overrasket da jeg så at jeg var på 2.plass. ❤️ Med litt tålmodighet så kommer man kanskje på toppen til slutt? hvem vet. 😊 Men jeg er bare veldig glad for å slå ny rekord. 😁🥳 Håper dere får en helt fantastisk dag, enten det blir en tur på byen eller dere blir hjemme. kos dere masse uansett. ❤️🌈

      1. Hehe.. er ikke så opptatt av det der, det som skjer når en får gode plasseringer med blogg er at andre bloggere begynner å skrive nedsettende om en. Så for min del kunne listeplasseringene bare blitt fjernet, så kunne man heller fått en liste om hvilke bloggere som er mest aktive, hvem som har lagt ut nytt innlegg etc.. men gratulerer da likevel!! Og takk samme, har tro på en veldig bra kveld 😜🥰🐰

        1. takk for det. 😊 Jeg ble hvertfall veldig glad da jeg så navnet mitt så høyt oppe. ❤️ Har folk så lite å skrive om at dem må prøve å finne småting om andre? det er bare trist! jeg syns man heller burde løfte andre opp enn å trykke dem ned. man lærer som barn at hvis man ikke har noe pent å si så skal man ikke si noe i det hele tatt. det kan da ikke være så vanskelig? Forstår godt at du mener at listene burde vært bort om det er slik folk oppfører seg. men jeg syns hvertfall at du har en flott blogg og fortjener å være på topplisten! 🥰🌈 Godt å se noen fra lgbtq komme på toppen og holde seg på toppen.

          1. Haha.. allerede kommentar om deg, gleden over at du var nummer to, og skuffelsen at ditt siste innlegg var om baguetter 😂 håper ditt siste innlegg i kveld blir om en annen brødbakst 😜 takk samme 😜👍🏾🐰

              1. Hun er bare sånn… når det gjelder innlegg om mat så skriver hun ofte «gjeeesp», hehe, men det er jo forsovet greit, jeg bruker jo skrive om politikk, ideologier, religion og denslags, den røde tråden er jo at jeg er kritisk til disse tingene, og da er det jo ikke måte på omtaler, jeg er «grums», «rasist», «konspirasjonsteoretiker», «lettkrenka middelaldrende» osv 😂 neida, bare kos deg med at stadig flere vil lese bloggen din 😜🐰👍🏾

                1. ja, er det noe jeg virkelig ikke bryr meg om så er det negativitet fra folk. det er jo SÅ mange som faktisk liker bloggen min og mitt innhold. og disse flotte menneskene er så mye mer verdt. 😊 Det er de menneskene man skal fokusere på. ❤️

                  1. Brydde meg lite før om denslags, men når det blir flere dager i uken fra medbloggere på plattformen så kan det bli intenst. Kokkejævel ble jo så frustrert at han meldte inn til blogg.no at han ville ikke være på topplisten. Han blogger enda og hadde nok vært øverst hadde det ikke vært for surmaga medbloggere. Jeg prøver holde fokus på leserne, men som sagt, det kan bli intenst..

                    1. forstår at det kan bli alt for mye, men ja. prøv å fokuser på det positive. du er en flink blogger og skriver flotte innlegg som er gøy å lese. du får tenke at det ligger nok mye sjalusi bak disse negative meningene. jeg kommer hvertfall aldri til å la noen dytte meg ned i søla fordi dem sine meninger er en annen. jeg koser meg med min egen blogg, så får andre skrive hva dem vil. men ja, jeg skjønner også kokkejævel og det du sier. jeg bryr meg bare ikke om hva andre mener lengre fordi jeg har fått høre så mye hele livet. blitt helt nummen på akkurat det. fokuserer kun på det positive.

                      1. Ja mye sjalusi, og noen er besatt av meg. Men slik er det, man er ikke ordentlig blogger før man blir forfulgt av insekter og stalkere 😜🤪

    4. Nyt kvelden 😊. I kveld er det min tur til å pakke kjøtt. Kom over pinnekjøtt av villam med 70% avslag på Meny i dag, og det var bare uimotståelig.

            1. 😆 bruker ikke pinner – dampes på potetene! Skjønner ikke hvorfor det blir sånn, men potetene holder seg fine!

    5. Ingen pinner – potetene fungerer som rist 😉. Brukte tilogmed mandelpotet, som ellers koker sønder om du stirrer hardt på dem. Kinderegg, spør du meg: ingen penger ut på å kjøpe pinner, ekstra smak til potetene, og en kjele mindre i oppvaska 👍. Skriv bak øret 🤪

          1. Nekter jeg og tro på, hent masse bjørkepinner, pell av neveret, lag et lite kutt i pinnene hust og her og kjør på 😜👍🏾🐰

      1. Greit å kjøre til topps med bobil, så kan du nå rundt toppen til beins, så slipper du sette opp telt når natta kommer 😜 takk du oxo 😜🐰😘

    6. Mange muligheter for å nå toppen 😀
      Jeg tror jeg rusler oppover til en topp i dag 😀

      Nyt sola som kommer deres vei! Våren er herlig! Tjolahopp 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg