1 time og 35 minutter av mitt liv!

Som jeg skrev i mitt forrige innlegg så hadde jeg sett for meg en hektisk dag. Opp tidlig for å dra i butikk, handle, hente pakke, gå tur med jentene. Det tar fem sekunder å skrive, men selve handlingene tar timer.

Tiden tok springfart, plutselig stod jeg og kuttet kål, svisjet (småbrunet) litt kjøtt, skrellet poteter og gulerøtter. Tre poser helpepper, litt smør, litt mel og litt vann. Så ble det satt på kok. Rakk dét akkurat. Eller, var et minutt forsinket til dette møtet som skulle foregå over nett i dag. Fikk ordnet meg en kopp deilig tassimo kaffe og et stort glass med Solo Super og isbiter. Endelig skulle man kanskje få en ende på denne konflikten som har vedvart, men neida. Mer surrealisme. Trist, men slik gikk det altså.

Nydelig vær her i Drammen, møtet varte hele 1 time og 35 minutter. Det er tid jeg ikke får tilbake, men jeg brukte tiden med et håp, være medmenneske, ikke hate på. Hat er bortkastet. Les innlegget til Lene, det er bra! Solen skinte hele tiden under møtet og skinner enda her på balkongen, noe D-vitaminer fikk jeg det i det minste. Må jo se på det positive. Middagen er ferdig til snuppen min kommer hjem, så skal vi kose oss med mat som jeg tror er cirka et år siden sist vi spiste. Mat og kjærlighet – ja til livet, skål, jeg er ikke full (det er faktisk bare mandag i dag om det er noen som ikke har fått dét med seg) 🥰

Måtte dere alle som titter innom ha en riktig fin dag, så «prekas» vi litt senere, ciao!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#bunny #bunnytrash

2 kommentarer
    1. Først vil jeg si at jeg er veldig glad for at du ikke slutter å blogge (jeg har lest innlegget “Jeg tør ikke dele bloggen din!”)! Det er vel bevis nok å få slike betroende meldinger fra leserne dine om at det du skriver om er viktig. 🙂
      Synd at det ikke har kommet til en løsning i denne konflikten, skjønner at det tærer på. Håper det blir en løsning èn dag i alle fall!

      1. Takk for det. Trist som den historien var, så er jeg glad hun sendte den til meg. Det har skjedd meg før å få slike meldinger, men hadde på en måte glemt da jeg i det siste har «druknet» litt i dritt på blogg, fra bloggere. Lesere ellers er veldig hyggelige, litt positiv tilbakemelding var uansett kjærkomment, fikk en ny slik melding i dag fra annet hold. Folk opplever mye dritt, hvilket underbygger hva jeg skriver om, og at noe må gjøres. Folk må bry seg mer.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg