You are not alone.

Dette kom opp som minner på min Facebook i dag, jeg har visst skrevet det 14. november 2019.

I mine tanker du alltid vil være.
I mitt hjerte du alltid vil bo.
Du er evig blant mine nærmeste kjære.
I går, i dag og i morgen.
Gjennom oppriktig kjærlighet.
Og i dypeste sorgen.
You are not alone.

XXX Bunny

Natta

Følg gjerne bloggen i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#bunny #bunnytrash

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg