Veldig enkelt, men godt – haha!!

Dagen startet greit her, nydelig vær, og det er jo digg, men litt tungt med dette at jeg må løpe rett ut av dyna og ut i gården med Dimple, mopsejenta som er på besøk her. Gjør jeg ikke det tisser hun på gulvet. Så da må jeg ut med henne, og når det er gjort må jeg ut med Ella og Ariel. Helst foretrekker jeg å ta en røyk sammen med en kopp tassimo kaffe på balkongen først, og våkne litt, så lufte jentene.. jeg er jo Kongen av balkongen, haha.. så dagen burde jo starte der 😜

Anyways, så var det gjort. Så fikk jeg endelig ta den røyken og den kaffen, skrive et blomsterblogginnlegg, pusle litt i heimen og denslags. Så tikket det inn ei melding fra blogg support. Visste den kom, og trodde det skulle bli en kjedelig greie. Vi har jo hun bloggeren som liker å omtale andre bloggere som klaget inn at jeg startet en bidragskampanje til støtte for Barnekreftforeningen, men hun bloggeren ville ikke støtte den foreningen, og Vipps så ble innlegget mitt klaget inn. Men den er grei, kampanjen fortsetter og samtalen jeg hadde i dag var kjempehyggelig faktisk. Tiden fløy og tilslutt ble jeg faktisk takket. Altså, vedkommende må gjerne kontakte meg igjen, jeg digger slike mennesker.

Yupp, snakker om kule folk. På blogg i dag har ihvertfall to gitt meg hederlig omtale. Altså den ene viser jo virkelig hvem han er, og det passer meg fin fint, en skikkelig skrønemaker fra mørkets dyp, og hun andre, hun er som en søster. Altså jeg skulle gjerne hatt en sånn søster. Hadde flere bare vært litt som henne. Altså, jeg har hatt en drøm en gang i livet om å drive suppekjøkken, sånn varmestue for narkomane og bostedsløse, hvor man kan komme å ta en dusj, stelle seg, få suppe og slå av en prat. Denne dama jeg skriver om hadde passet så bra med meg der, byens løse fugler hadde digget henne.

Ellers i dag da.. hmm.. jeg har stekt laks til snuppen min kom hjem, servert med pasta i ostesaus. Veldig enkelt, men vi synes det er himla godt.

Skal snart presentere her på bloggen (om hvis det lar seg gjøre, les lengre ned) diverse prosjekter som involverer flere medbloggere og lesere, prosjekter som gjør denne kaninen hoppende glad. Elsker at folk gjør ting for å glede andre, det er hva disse prosjektene handler om. Snart får dere (forhåpentligvis) se!

Nå skal jeg bare kose meg med lille familie her, ikke mye igjen av dagen kvelden, så det blir nok ikke flere innlegg fra meg i dag kveld. Skal bare nyte den gode følelsen som bare har bygget seg opp og opp inni meg i løpet av dagen. Herlig! Så gjenstår det å se om jeg er her på blogg når morgendagen kommer. Makthavende «vurderer».. jaja.. Ja til livet og kjærligheten 🥰 Klem Bunny.

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#bunnytrash #bunny

7 kommentarer
    1. Ja ja, det er nokon som har det 😊.
      Det fyrste eg måtte gjera, var å hive meg på traktoren og måke snø ❄, slik at drosja kom opp til nabokjerringa, og hu kom seg til doktor.
      Mitt i økta, punkterte det eine framhjulet, så eg måtte skifte hjul og. Heldegvis tok svigerfar vare på framhjula til gamletraktoren, så det var ikkje så mykje jobb. Ikkje at den er direkte ny den me har nå heller 🤣. Den verte 40 år i år, men der er iallefall hytte på den, så eg sit tørt og lunt.
      Etter mykje om og men, med henting av svigerfar på sjukehuset, og avlevering på sjukeheimen, gjorde me det enkelt, og gjekk på tyrkisk “restaurant”, og kjøpte oss kvar sin kebabtalerken 😊.
      Du får ha goda nåtta 😴.

      1. Takk, er våken enda, men ønsker deg også en riktig god natt med ufine drømmer, spiste kebab her om dagen jeg også. Love it!!

        1. Takk 😊. Nå er eg vaken igjen 🤣. Skal ha meg ein runde med motorsaga i dag 😊.
          Eg kom til å tenkja på at eg hadde rekna feil på traktoren. Den verte 50 i år, så den er eldre enn deg 😊.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg