Vaske-Bunny og tre hårete biker-banditter!

Det ble ikke gjort så mye i leiligheten her i går, jeg hadde mye papirjobb som må gjøres iht til en kjedelig sak som har oppstått. Noe jeg vil skrive litt mer om inn i framtiden, jeg må bare finne riktig måte å få gjort noen grep på slik at det ikke blir mer galt enn det allerede er. Men i dag har jeg fått gjort masse her. Stue og balkongen er støvsugd, gulvene vasket, badet er vasket, oppvasken er borte, det er ryddet og søppel er sortert og kastet. Jeg har kuttet opp spekemat og laget fat med oliven og crispy crosty til. Har laget chillidip, og Chilli Klaus potetgull står klart.

Ting går unna med musikk. Lurer på om jeg klarer å spille meg lei av LP sin musikk, synes bare det blir bedre og bedre uansett jeg. Så nå har jeg spilt gjennom albumet «Lost on you» og «Churches». Nå har jeg en liten pause på balkongen med en kaffebaileys før jeg skal tørke overflater. Da tenker jeg at jeg går over til Madonnas album «Rebel Heart» og deretter albumet «Madame X». Så kan jeg fikse meg selv før det kommer gjester.

Blir moro i kveld!

Tre hårete karer fra Bandidos stoppet på en veikro. Inne på kroa satt en liten stakkar av en lastebil-sjåfør og spiste kjøttkaker med grønne erter. Våre venner fra Bandidos var i dårlig humør, og begynte umiddelbart å plage lastebil-sjåføren. De smurte inn hodet hans med erte-stuing og brunsaus.

Lastebil-sjåføren sa ingen ting og gjorde ingen ting. Etter at han hadde spist opp restene av maten sin betalte han og gikk.

En av bandittene, som var irritert for at de ikke hadde greid å provosere stakkaren, sa til kassa-dama: «Det var ikke mye til kar, eller hva?» «Nei, det skal jeg hilse og si.» (Hun ser ut av vinduet) «Og han er visst
ikke mye til sjåfør heller, for nå kjørte han over tre motorsykler.»

«Snakkes» senere folkens 😜👍🏾

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#bandidos #bunny #bunnytrash

4 kommentarer
    1. 🤣🤣🤣 Nei, stidlaste vatn har djupast grunn. Når ein mann ikkje tek igjen verbalt, bør ein ana ugler i mosen.
      Mykje godt du har ordna for kvelden 😊.
      Kos dykk 😊.

    2. Genialt, tenke æ 🤣
      Kos dåkker masse-masse i kveld…og for å svare på et av de andre innleggene dine… Æ har i alle fall IKKJE tenkt å svikte dæ…er bærre litt opptatt i skolten om dagan 😜

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg