Tusen takk – rundet av med et godt måltid!

Jeg fortalte yesterday i innlegget «Løvebunny bursdagsbivirkninger» hvordan feiringen fra kvelden lørdag og inn i natten til i går søndag forløp seg, og at selve dagen ville bli tilbragt i ensomhet, hehe.. tanken var egentlig, som jeg også fortalte, at jeg hadde lyst å ta meg en tur til sentrum og kose meg med et måltid på restaurant.

Slik ble det ikke, jeg kosa meg hjemme jeg. Med fin musikk i bakgrunnen og jentene mine i armkrokene. Snuppen min skulle være hjemme fra jobb sånn rundt 23 på kvelden, så jeg bestemte meg heller for å bestille noe digg mat hjem, da til oss begge selvsagt.

Dagen i forveien hadde jeg skåret og ordnet med noe spekemat og denslags når her var gjester, og så bestilte jeg pizza nummer 14 med ekstra ost og rømmedressing fra «Union Pizza» her i Drammen. Så ble det en matbit på hele gjengen. Dette stedet har greie priser og leverer hjem. Familiebedrift, veldig serviceminded og hyggelig gjeng. Av de pizzastedene her i Drammen så er er vel dette den beste av de som har hjemlevering. Og de stenger ikke så himla tidlig.

Så hva skulle jeg bestille i går? Ikke pizza siden vi spiste det dagen før. Ikke ville jeg ha kebab eller hamburger heller, det er så typisk Drammen og bare slenge innom et burger- og kebabhjørne og gnofse i seg noe lettvindt. Bevares det er godt, men man gjør det litt for ofte tenker jeg. Så da endte jeg opp med at jeg ville ha indisk mat. Jeg elsker indiske retter. Men hvem leverer til etter klokken 23 på kvelden?

For noen år siden brukte snuppen min og jeg, når vi hadde vært ute på byen en sen lørdagskveld, da brukte vi ofte havne på «Dezi Grill». Dette er enkel indisk mat. Til eksempel når en bestiller «Mixed Grill», så er det ikke med scampi, og kjøttet er litt first price, men godt likevel, sausen er himmelsk og porsjonene enorme. Prisen er hundrelappen billigere for hver rett enn hva det koster på alle andre indiske restauranter her i byen. De har åpent til ut på natten, og de kan levere sent. Så da bestilte jeg derfra..

Det må nevnes at dette stedet ble stengt av Mattilsynet noen uker her for et par tre år siden, mai 2019 var det, handlet om noe hygienegreier, men etter det har jeg ikke hørt om noe tull. Der er billig, enkelt og godt. Vil også bare nevne at dette er i Tollbugata på Strømsø her i Drammen, ikke gå dit alene sent på kvelden eller natta. Det gjør ikke jeg iallfall, har du lyst har du selvsagt lov, har du vett lar du være.

Anyways, jeg har ikke spist mat fra «Dezi Grill» på noen år, ikke siden før de ble stengt. Jeg bestilte tidlig på kvelden og ba dem være her 23:15 med maten. De kom fem minutter før. Jeg hadde bestilt to «Mixed Grill» og Nan-brød. Det var store porsjoner, kunne fått mer saus da, men det var kjempegodt. Vi ble veldig mette og fornøyde. Og slik ble bursdagen min rundet av i år.

Tusen takk for de gratulasjoner som kom inn her i løpet av dagen, en ekstra spesiell takk til lykantropen i Askim, venninne og medblogger for DETTE! Ha en fortsatt fin mandag alle sammen, og nyyyyt august!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#unionpizza #bursdag #fødselsdag #dezigrill #mat #strømsø #drammen #bunny #bunnytrash

4 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen som var Bunny 🥰Her har det gått litt fort i svingene, men så Gry skrev noe om det. Så i dag tidlig på vei til jobb. Så fint dere hadde feiring lørdag da 😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg