Tusen takk for burdagsgratulasjoner!

Video fra Europris.

Det er jo veldig hyggelig med den ene dagen i året da bekjente, nære og kjære, og til og med helt ukjente, sender noen ord og gratulerer en så mye med fødselsdagen ens.

Jeg har litt tanker rundt dette. Jeg fikk en del meldinger i går som tikket inn på de plattformer man er registrert, i tillegg til både sms og email.

Mange av meldingene er som de fineste gaver for meg. Det er noe med at enkelte legger hjerte og sjel i det dem skriver i disse meldingene (og videoer fra back in the days, minner). De får det til å bety noe hva de skriver, de løfter deg opp på bursdagen din, gjør deg glad og bidrar til at dagen din blir spesiell.

Det betyr så mye når venner fra Nederland, Lithauen og Tyrkia sender slike meldinger. Jeg har fått noen fra nordnorge og Vestlandet også, slike meldinger som varmer og gjør en enten veldig rørt, eller veldig glad. Og noen herfra området, fra det lille knippet av venner som har stått en nær de årene her nede i Elvebyen.

«Hipp hipp hurra 🥳🥳 Gratulerer så mye med dagen fine du, håper du får en strålende dag ❤😊»

«Gratulere så mye med dagen din Roger🥳🇳🇴🌺 Håpe den blir toppers 🎶 Go klæm 🥰»

«Gratulerer sååååå kjæmpemassemykkje med dagen Roger 🎉🐰🥰»

«You are forever in my heart, forever in my life❤️ Happy birthday to my favorite person ever, I’m so lucky to have such an amazing friend like you and i hope you have the best day ever, don’t nobody deserve it like you do. i love you so much 😘❤️»

«Hipp Hipp HURRA!
Gratulerer med dagen 🙂
Nyt dagen, oppmerksomheten og kos deg 🙂
Klem 😀»

«Happy birthday my favorite friend ❤️😘🌸🎂I wish you the best of everything. I love you so much ❤️Cheers to a beautiful life, to a beautiful friendship, to more adventures🥰💫🎂🕺🏻💃😘❤️»
«Gratulerer så mye med dagen din, Roger 🎊 Håper du er blitt feiret skikkelig for det fortjener du ♥️».
Jeg tar virkelig til meg når folk legger litt i det for å bidra til at ens fødselsdag skal bli spesiell, at de gjør noe for å løfte, gi glede – gaver som betyr så utrolig mye!
I år har jeg lagt merke til hvordan bedrifter og butikker, organisasjoner en er medlem i også er blitt veldig flinke til å sende slike gode ord som gaver.
Europris var jo helt super som sendte følgende: «Gratulerer med dagen, Roger! Tenk at du har bursdag i dag. Da syns vi du fortjener en helt egen bursdagsfilm. Og hva er vel bursdag uten gaver, hent din gave i din nærmeste Europrisbutikk. Ha en super dag!»
I filmen er det både bursdagskake, og de synger til meg, bruker navn og i det hele tatt. Helt knall, har ikke sett på maken før. Og så kan jeg hente en pose karameller der!
Hageland sender en bonussjekk på 50 kroner med påfølgende melding: «Gratulerer med dagen Roger! Vi ønsker å gi deg en liten oppmerksomhet på dagen din! Mvh Hageland».
H&M sendte gratulasjoner og 25% på neste kjøp.

StagePool skriver: «Gratulerer med dagen din Roger! Vi vil ønske deg en fantastisk bursdag, som vi håper blir akkurat slik du ønsker! Vi er glad for at du er en del av gjenget og vi ønsker deg lykke og suksess i alt du gjør! Varme hilsener»

Masse gode ord fra Amnesty International, RaisingMalawi, SOS-barnebyer mfl.

Jeg likte veldig godt mailen fra Rituals: «Hej Roger! Tony från Rituals! Vi hoppas du njuter av en lugn och harmonisk kväll! Grattis på födelsedagen och vi hoppas du kommer ha en fin dag för att fira just dig».

Vedlagt en gavesjekk på 250 kroner!!!

Altså disse menneskene som står bak disse mailene som sendes fra enkelte bedrifter har virkelig skjønt dette, man blir glad, det er gøy og en føler en blir satt pris på. Dette er mennesker som en overhodet ikke kjenner. Selvsagt skjønner jeg at dette er god PR og de har mye å tjene på dette, men likevel!!

Jeg heier på alle disse, gleder meg veldig til å hente pakke på Europris og Rituals. Disse ga rene gaver, ikke må jeg handle, jeg kan hente karameller og Rituals produkter for 250 kr. I løøøv it!!

Tusen takk alle sammen for gratulasjoner og i det hele tatt, både de enkle standard «gratulerer med dagen» og de med «det lille ekstra», det kom helt sikkert fra hjertet hos dere alle sammen, og det setter jeg umåtelig pris på!! Klemmer til alle 🥰🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#fødselsdag #bursdag #gratulasjoner #takk #bunnytrash #bunny

8 kommentarer
      1. Tusen takk Aud-Marit. Vi koset oss masse på dagen min i går, dro tidlig inn til Oslo i finværet, tilbragte dagen i Vigelandsparken, spiste middag hos Gate of India, dessert på Burger King og litt shopping på Oslo City. Fikk kjempefin bursdagsgave fra snuppen min. Klem fra meg til deg 🥰🐰

      1. Det er rart det der, man fyller år på en bestemt dag, og dagen etter er man allerede på neste år. Tusen takk, ble en fin dag, har postet et par innlegg fra dagen, vi var i Oslo, det var veldig bra 🥰🐰

        1. Skal inn og lese. Som du sikkert har forstått er jeg for sporadisk inne på blogg 🤗, men veldig fint du hadde en hyggelig dag 🥰

          1. Jeg vet, er ikke mange som titter innom lengre, man skriver mest til seg selv når en blogger nå til dags, er på tide å gi seg med blogg.no og heller finne på noe noe annet når det klør i fingrene. Skal ikke stå på min gravstein «han brukte livet på å blogge til seg selv», haha.. men bursdagen min var kjempefin, koset meg utrolig mye fra jeg stod opp til jeg la meg 🥰🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg