Tåke i hode, hjerte og sjel – tåke overalt!

Omsider hjemme igjen. Den turen til veterinæren i dag som jeg håpet skulle gå raskt og lett tok virkelig en helt annen vending. Det ble over to timer der, så det blir ikke noe hvilings på meg i dag, men det blir vel tidligere kveld og natt tenker jeg.

Bildene dere ser er her er i dag i Drammen, det øverste er tatt nede fra sletta på vei til veterinæren. Bak buskene skal man egentlig se masse hus og høye blokker, altså Fjell, her hvor vi bor, men Fjell er gjemt i tåka. Det andre bildet er knipset nå utenfor leiligheten.

Det er ikke bare bydelen og byen her som er tåkete. Jeg er ganske i tåka selv, tåke i hodet, tåkete i hjertet og tåkete i sjela. Nå skal jeg støvsuge og vaske klær og møbler, så kommer jeg tilbake her senere i dag 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#tåke #fjell #drammen #veterinær #dyreklinikk #mops #hverdagsliv #kbunny #bunnytrash

12 kommentarer

Siste innlegg