Spiste 5 oliven og slanket meg!

På tide med en liten oppdatering om hvordan det går med slankingen/vektreduseringen min. Det er jo nå to uker siden forrige oppdatering. Da hadde jeg holdt på i 6 uker og redusert vekten med 4,7 kilo. Nå har jeg jo holdt på i 8 uker. Jeg holder enda fasten to ganger i uken. Spiser ingenting tirsdager og torsdager. Eller nå sist torsdag spiste jeg 5 grillede oliven. De var fantastisk gode.

Anyays, grunnen til at jeg ikke oppdaterte forrige helg var fordi jeg hadde hatt et par tunge uker, som jeg skrev om i dette innlegget. Så den uka ble det lite mosjon, gikk nesten ikke i det hele tatt, bare busser fram og tilbake hele tiden. Så da ble vekta stående stille og jeg veide akkurat det samme som jeg veide helga før. Altså 4,7 kilo vektreduksjon på 7 uker, jeg hadde jo håpet å passere 5 kilo da. Men på stedet hvil er bedre enn å gå opp i vekt igjen.

Anyways, nå er det gått 8 uker, og vekten er redusert ytterligere. Denne gangen 0,6 kilo, så nå har jeg et vekttap på 5,3 kilo. Klapper meg selv på skulderen! Nonetheless.. taster jeg på en sånn BMI kalkulator, så er min BMI fremdeles over 25 og antyder lett overvekt, hahaha..men her er det snakk om at jeg reduserer vekten med mellom 0,3 og 0,4 kilo så har jeg normalvekt. Uansett då skal jeg jo ned noen mer kilo enn det, så..

For noen dager siden skrev jeg et innlegg om hvordan dette med å redusere vekten startet, hvorfor liksom. For de interesserte er det bare å klikke på linken. Innlegget ble skrevet fordi det tidvis er dårlig stemning på blogg blant medblogger. Man får høre at man skryter, og poster innlegg om turer og denslags kun for å imponere og blabla.. her er altså innlegget «Det er kosebloggernes dag i dag». Så derfor slanket jeg meg 28 kilo vinteren 2019, våren 2020 og justerer vekten tidvis i ettertid. Siste året har det sklidd litt ut, så det ble noen kilo som må vekk denne gang. Men nå er jeg godt på vei, og motivasjonen er på topp. I morgen starter en ny uke, det blir nye utfordringer, and I love it!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#vektredusering #slanking #bunnytrash #bunny

6 kommentarer
    1. Herre min! Det var litt av en forskjell! Kjempebra jobbet, og dette har du virkelig god grunn til å være stolt av 👍👏👍

      Jeg har jo selv gått ned 50 kg fra 120 kg til der jeg er nå, og jeg har også fått noen negative kommentarer på at jeg forteller dette bare for å skryte. Du har lov til å skryte når du klarer en slik bragd, for det er ikke lett det du har klart!

      Lykke til videre 👍😊

      Ønsker deg en superfin kveld videre 😊

      Toril

      1. 50 kilo!! Knallbra, du var ganske stor altså!! Ja, jeg skjønner ikke hvorfor man ikke skal kunne fortelle disse tingene uten at det må være skryt, hvis hva du og jeg hsr gjort kan inspirere og motivere andre som sliter med overvekt og denslags, så må jo det være en bra ting!! Takk takk, purr purr, og klem til deg 🥰🐰

    2. Tusen takk 😊

      Jepp, jeg var temmelig stor. Hadde det ikke bra med meg selv på noen måte.

      Jeg fatter det bare hvorfor folk skal slenge med leppa når folk får til en slik bragd som det du har gjort.

      Hvorfor ikke glede seg over andres suksess.

      Men den vektnedgangen og forandringen du har hatt er du en stor inspirasjon til andre menn og kvinner som ønsker en livsstilsendring. Du beviser at det er mulig.

      Selv har jeg en instagramkonto hvor jeg har delt bilder gjennom reisen min fra jeg begynte til nå. Den har vært til stor hjelp for meg, og for andre har jeg hørt. Særlig under koronatiden når alt var nedstengt.

      Heia deg!

    3. Bra jobba, og lykke til videre🙋🏼‍♀️ Jeg prøver også å gå ned i vekt, og får det til litt, pø om pø😅, men neimen ikke lett. Men skal holde ut, og skal starte jevnlig trening igjen. Dessuten tror jeg på fasteopplegget, men er for pysete til å klare hele dager som du gjør. Kjører heller minivarianten med færre måltider og lengre intervall mellom måltider. Prøver med kun 2 måltider i døgnet☺️

      1. Takk! Synes det er lettere å faste sånn ordentlig istedet for små måltider. Da jeg slanket meg 30 kilo hadde jeg to dager i uken hvor jeg spiste et måltid sent på ettermiddagen, da hvit fisk eller kylling med grønnsaker (under 500 kcal) funket veldig bra 😜

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg