Some people are gay, get over it!

Ja, sånn er det bare. Noen mennesker er homofile. En helt naturlig greie, så lenge heterofile mennesker lager homofile barn. Hvis heterofile mennesker ikke liker at noen er homofile, så får de slutte å produsere barn. En vet jo ikke hva som popper ut, kanskje blir det ei litta traktorlesbe, eller en skrullete liten homsegutt. Uansett, dette lille mennesket kan vokse opp til å bli den flotteste, snilleste og mest godhjertede personen du har møtt! Eller motsatt!!

That’s one of life little fuckers!!

Når det kommer til Pride så er det enda mye uvitenhet ute og går. Før en kritiserer så burde en kanskje la seg opplyse om Stonewall-opprøret og årsaken til at Pride-bevegelsen ble til, og hvorfor vi trenger den. Dere kan lese om Stonewall i DETTE innlegget. Er bare å klikke på linken. Er ikke farlig, dere blir ikke homo av å lese vet dere!

For oss homofile handler dette om likeverd, retten til å holde sin kjærestes hånd, gå på kino-date i fred, kunne gi hverandre et kyss på gaten uten å bli hetset og hatet på. Det handler om at fremdeles i dag blir homofile utsatt for grusomheter, og i 69 land enda i dag er det kriminelt å være homofil. I mange land er det dødsstraff med henging, steining og man blir kastet ned fra høye bygninger. Heterofile som lurer på hvorfor homofile vifter med regnbueflagg og går i parader burde være glad at de har sluppet å ta den kampen.

Pride i dag er blitt infiltrert av giftige organisasjoner og spesielle aktører. Det er slikt som skjer når noe blir stort. Se på internett, infiltrert av nettroll, insekter, hatere, hackere, spammere og folk som ikke vil deg vel. Slike mennesker er overalt. Slik var det at Pride oppsto og markeringene startet, en kamp for kjærligheten, en kamp mot hatet og de som ikke vil en vel. Med det sagt så er jeg sterkt imot at skoler, barnehager, Thon-hotell blir presset til å flagge for Pride. Kjærlighet er å la folk kunne velge det selv, uten hat og hets. At mange misforstår dette er ikke alle oss homofiles feil. Jeg flagger mot hatet og for kjærligheten. Har noen problemer med dét, synd for dem!

Ha en fin kjærlighetsfull dag!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#pride #kjærlighet #bunnytrash #bunny

7 kommentarer
    1. Det er greit nå som jeg bare kan omidentifisere meg til homofil mann, slik at Adam Lambert bare er et verdenshav- og en superstjernestatus unna rekkevidde med kjønn- og seksualitet på stell. – Også kommer du altså her og disser hele greia til slutt!? – How inconsiderate!! 😛

    2. Vet ikke helt hva jeg skal si, Bunny. Jeg vokste opp med Henki Hauge Karlsen sin kamp. Homofili var ikke noe jeg kjente til, tror jeg – før Henki. Men jeg kan ærlig si at det aldri har skremt meg, eller frastøtt meg. Men dagens Pride, jeg tror det er at jeg ikke vet helt hvor jeg har arrangementet. Jeg opplever at mer enn retten til å elske ligger i det nå, og at det konstrueres kontroverser rundt bruk/ikke bruk av flagget.

      Så jeg ønsker meg vel egentlig «bare» at mennesker får være den de er, elske hvem de vil som samtykkende voksne. Så enkelt. Så vanskelig. Fremdeles 😔.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg