Snuppen min har vært helt Kokkejævel i dag!


Søndager som dette er bare så fantastisk digg, kun ligge på sofaen, slappe av og nyte at hele min lille familie er hjemme og koser seg.

I går kveld satt vi på balkongen og nøt god drikke med masse snacks til. Det ble både Irish Coffe, røde drinker, svarte shots og et par St.Halvard. Ellers på bordet hadde vi potetgull, rødvinspølse og chilli-dip. Alt dette er veldig godt til god drikke. Vi spilte masse bra musikk og hadde en skikkelig deilig aften.


Det er noe som heter «den som ikke har nattero, han har ikke dagen god», men jeg føler ikke det stemmer helt. Snuppen min er alltid i fin form dagen derpå, og forsovet jeg også, jeg kan innrømme at blir veldig sløv. Men med Osas og mulig utmattelsessyndrom så er jo ikke annet å forvente. Jeg har ikke noe imot å være sløv på søndager heller, tvert imot er det bare deilig.


Snuppen min har tatt all oppvask i dag, laget både frokost og middag. Deilig omelett til frokost. Middagen er nettopp fortært. Han hadde laget Gresk Moussaka toppet rikelig med ost og servert med hvitløksbaguett og iskald Solo Super på boks. En herlig kombinasjon må sies. Det smakte virkelig himmelsk, nydelig, så her må jeg jo skryte av han.


Nå er vi tilbake i sofaen, kose litt dyne før snuppen min skal ut å lufte jentene. Jeg ser de begynner å bli klare, hahaha.. ser dere bildet?

Etterpå skal vi begynne på siste sesong av RuPauls DragRace. Denne søndagen kunne ikke vært bedre!

Takk for titten og fortsatt riktig god søndagskveld til dere alle 😘


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#moussaka #familie #kjærlighet #søndag

4 kommentarer
    1. Så veldig koselig ut😊 er slik våre søndager er her også👌 med alle dyra og full jobb så er det så deilig å ha skikkelig kosesøndag hjemme etter litt stell med dyra sammen😍 fortsatt god søndag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg